به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۱۹۸۷

سیل، امان ساکنان غرب لندن را برید

گروه بين​الملل: بارش شدید باران از چند روز گذشته و طغیان رودخانه «تیمز» موجب جاری شدن سیلاب در حومه غربی لندن شده است.
سیل، امان ساکنان غرب لندن را برید
آب تمامی خیابان‌ها را فرا گرفته و جریان عادی زندگی را برای ساکن منطقه مختل کرده است. هزاران خانواده خانه‌های خود را رها کرده‌اند و امداد و کمک‌رسانی هم آن طور که باید انجام نشده و خشم ساکنان این مناطق را برانگیخته است. برخی از مردم خودشان آستین‌ها را بالا زده و دست به کار شده اند و به همدیگر نیز کمک می‌کنند. یکی از ساکنان منطقه سی‌لزده می‌گوید: فاضلاب تمام این نواحی را فراگرفته و آبی که اینجا می‌بینید همه فاضلاب است که از مجاری پشتی به اینجا سرازیر شده است.

این فرد در حالی که آشپزخانه‌اش را نشان می‌دهد که پر از آب فاضلاب است و بوی نامطبوع آن لحظه ای قطع نمی‌شود، می‌افزاید: من فاضلاب را از اینجا تخلیه می‌کنم اما باز از مجرای پشتی به اینجا سرایز می‌شود. من تنها چهار سال است که اینجا سکونت دارم اما همسایه‌هایی که 20 سال ساکن اینجا هستند می‌گویند که هرگز شاهد چنین وضعیتی نبوده‌اند. این در حالی است که ادامه بحران سیلاب‌ها در جنوب انگلیس ممکن است برای نخست‌وزیر این کشور گران تمام شود. وی که با انتقادات فراوانی روبروست سفرش را به خاورمیانه لغو کرده تا شخصا امور را از نزدیک مدیریت کند.

خبرنگار یورونیوز در شهر «استینز» در منطقه «ساری» واقع در جنوب شرق انگلیس می‌گوید: پلیس این ناحیه و منطقه مجاور را منطقه اصلی سیل‌زده معرفی کرده است. مسئولان نیز می‌گویند قبل از این هرگز به این اندازه هشدارهای جدی به شهروندان نداده بودند. میزان بارندگی در برخی مناطق دو برابر متوسط بارندگی در ماه‌های پرباران و پرباران‌ترین سال طی 250 سال گذشته گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود که بر میزان آن افزوده شود.
مرجع : ايسنا