به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۳۲۰۱۱

هشدار شورای عالی امنیت ملی به رسانه‌ها

گروه سياسي: سخنگوی دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی گفت: مصوبات و تصمیمات این شورا و دبیرخانه آن در ردیف اطلاعات محرمانه مرتبط با امنیت ملی بوده و هر گونه اقدامی که منجر به انتشار آن شود به عنوان عمل مجرمانه قابل پیگیرد قانونی است.
هشدار شورای عالی امنیت ملی به رسانه‌ها
کیوان خسروی در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد تنها مرجع انتشار اطلاعات مربوط به شورای عالی امنیت ملی، دبیرخانه آن است. وی با اشاره به برخی اظهارات که طی روزهای گذشته با انتساب نادرست به شورای عالی امنیت ملی، موجب بروز سوءتفاهم در فضای افکار عمومی و بهره برداری فرصت طلبانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: رعایت ضرورت ها و ملاحظات حوزه امنیت ملی می بایست از سوی افرادی که دارای مسئولیت های حساس در کشور هستند، به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

خسروی با تاکید بر اقدام قانونی بدون تنازل از سوی مراجع مسئول در مورد رفتار و گفتار مغایر با الزامات امنیت ملی، ضرورت توجه رسانه های گروهی کشور به عدم انتشار اطلاعاتی از این دست که از مرجعی به غیر از دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی منتشر می شود را یادآور شد و اظهار داشت: اعلام اخبار و اطلاعات مرتبط با شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن از سوی هیچ مقامی مجاز نبوده و مصوبات، تصمیمات و اخبار قابل انتشار در رسانه های گروهی صرفا از سوی دبیرخانه شورا اعلام می شود.