به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۲۱۵۰

هواداران رضا صادقي در کنسرتش چه کردند؟

گروه فرهنگ وهنر: اولین شب جشنواره موسیقی فجر شامگاه 24 بهمن‌ماه در بخش‌های مختلف کار خود را آغاز کرد که با حاشیه‌هایی همراه بود.
هواداران رضا صادقي در کنسرتش چه کردند؟
برج میلاد تهران شامگاه 24 بهمن ماه میزبان هواداران رضا صادقی بود که هر یک سعی کردند به نوعی ارادت خود را به خواننده مورد علاقه‌شان نشان دهند. حضور دختر جوانی که روی مانتو مشکی رنگش با رنگ سفید نوشته بود: «رضا صادقی» و روی شالش هم نوشته بود: «مشکی رنگ عشقه» در میان جمعیت جلب توجه می‌کرد و برای خیلی از حاضران نکته‌ای قابل توجه و بحث بود. خانم مسن دیگری هم که از هواداران پر و پاقرص رضا صادقی بود، عکس مشترک خود و این خواننده پاپ را در سایزی بزرگ چاپ کرده بود و در تمامی زمان کنسرت بالا نگه داشته بود.

همین‌طور دکور فرش قرمز جشنواره فیلم فجر به همراه بنر این جشنواره همچنان در حریم سالن‌ همایش‌های برج میلاد قابل رویت بود. پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی نیز که در سالن «رودکی» حضور پیدا کرده بود، با برخورد یکی از مسوولان سالن مواجه شده بود که گویا او را نشناخته بود و قصد داشت او را از جایش بلند کند که از طریق همکارش متوجه شد، او مدیر کل دفتر موسیقی است. بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی از 24 بهمن تا 1 اسفند برگزار خواهد شد.
مرجع : ايسنا