به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۲۲۰۳

مردم میز‌ اوباما را روی سرش می‌شکنند!

گروه سياسي: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ملت ایران مبنی بر اینکه گزینه نظامی همچنان بر روی میز است، گفت: رییس جمهوری آمریکا باید بداند ملت ایران میزی که گزینه نظامی بر روی آن قرار دارد را روی سرش می‌شکنند.

 حجت الاسلام سید مجتبی میردادمادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران، افزود: ایران با یک اقدام منطقی و عقلانی و به عنوان یک مذاکره کننده با کشورهای 1+ 5 مذاکره کرد اما پس از این مذاکرات بد مستی‌های آمریکا چند برابر شد. وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای ایران برای آمریکا بهانه است، اظهارکرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مذاکره با مستکبر و سلطه گر عهدشکن که با اصل وجود جمهوری اسلامی مخالف است، نمی‌توان به تفاهم و توافق رسید. آمریکایی‌ها با انرژی هسته‌ای ایران مشکلی ندارند بلکه مشکل آنها وجود نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اگر بترسیم، دشمن جری تر می‌شود، تاکید کرد: پس از هسته‌ای، آمریکایی‌ها گفته‌اند موشک‌های بالستیک و مراکز نظامی ایران هم باید برچیده شوند و پس از اینها نیز خواهند گفت نیروهای نظامی ، ولایت فقیه و بسیج نیز باید برچیده شوند. میردامادی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: قدرت علمی و توان نظامی ایران با همت جوانان، دانشجویان و نیروهای نظامی کشور به مراتب بیشتر از دوران جنگ تحمیلی است.
وی افزود: چنانچه آمریکایی‌ها برای حمله نظامی به ایران مرتکب کوچکترین اشتباهی شوند، ملت ایران به خصوص جوانان آماده‌اند تا منافع آمریکا را در هر نقطه از دنیا نابود کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: تحریم‌ها علیه ملت ایران تاثیری در کاهش قدرت علمی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته و هویت و خودباوری مردم ایران به حدی رسیده که هیچ یک از بیگانگان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.

مرجع : ايرنا