به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۳۲۳۷۵
پيروزي پرگل بايرن و دورتموند در خانه

نتايج هفته بيست و يکم بوندس‌ليگاي آلمان

گروه ورزشی: در ادامه دیدارهای این هفته بوندس لیگا، پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدارها، تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند مقابل حریفان شان به پیروزی های مشابه 4-0 رسیدند.
نتايج هفته بيست و يکم بوندس‌ليگاي آلمان
از هفته بيست و يکم بوندس ليگا آلمان در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ صدرنشين در ورزشگاه خانگي خود آليانس آرنا ميزبان فرايبورگ بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد. دانته در دقيقه 19 و شکيري 34 و 41 و براي بايرن در اين ديدار گلزني کردند. بايرن مونيخ با اين برد 59 امتيازي شدند و مقتدرانه صدرنشيني خود در صدر جدول را تثبيت کردند.

در ديدار ديگر تيم فوتبال بروسيا دورتموند در سيگنال ايدونا پارک ميزبان اينتراخت فرانکفورت بودند و موفق شد حريف خود با را نتيجه 4 بر صفر شکست دهند. اوباميانگ در دقايق 10 و 21 و لولندوفسکي 47 (پنالتي) و جوجيچ 68 براي زردپوشان دورتموند گلزني کردند. دورتموند نيز با اين برد 42 امتيازي شد و جايگاه سومي خود را تثبيت کرد.

همچنين تيم قعرنشين اينتراخت برانشوايگ که دانيل داوري دروازه‌بان ايراني‌الاصل تيم ملي کشورمان را در اختيار دارد، مقابل ميهمان خود هامبورگ با هت‌تريک کامبلا بازيکن کنگويي خود با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيد. داوري در اين ديدار در ترکيب ثابت تيمش قرار داشت. برانشوايگ با اين پيروزي 15 امتيازي شد اما همچنان در قعر جدول باقي ماند و هامبورگ در امتياز 16 باقي ماند و در همان مکان هفدهم و همسايگي برانشوايگ ماندني شد.

در دو ديدار ديگر نتايج زير به دست آمد:
وردربرمن 1 مونشن‌گلادباخ 1
هوفن‌هايم 4 اشتوتگارت 1