به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۲۳۹۲
پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

علی کریمی: اميدوارم به پرسپولیس بازگردم

گروه ورزشي:​ علی کریمی می‌گوید مس در مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داده است و اگر در ادامه مسابقات به این شکل ظاهر شود می‌تواند در لیگ برتر بماند.
علی کریمی: اميدوارم به پرسپولیس بازگردم
علی کریمی در خصوص کسب جام قهرمانی مسابقات حذفی اظهار داشت: اگر کیفیت زمین مطلوب بود، می توانست به نفع ما و مس کرمان باشد، ولی نباید فراموش کنیم که این زمین برای تراکتورسازی و مس کرمان شرایط برابری داشت، اگر زمین استادیوم از شرایط بهتری برخوردار بود، می توانست به نفع هر دو تیم باشد. به تمامی هوادارانمان کسب جام قهرمانی مسابقات حذفی را تبریک می گویم و خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم دل آنها را شاد کنیم. وی ادامه داد: ما بازی خوبی از لحاظ کیفی انجام ندادیم، شاید روز خوبمان نبود. مس کرمان در نیمه اول بازی خوبی را انجام داد و معتقدم اگر در ادامه مسابقات باقی مانده خود در لیگ برتر بتواند به این شکل بازی کند، می‌تواند در لیگ برتر بماند و به لیگ دسته اول سقوط نکند. اگر در گذشته همانند این بازی عملکرد خوبی داشت می توانست در انتهای جدول نباشد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص تیم پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم بیان کرد: افرادی که از این باشگاه رفته‌اند در حدی نبودند که درباره آنها صحبت کنم و عزت و ذلت دست خداست. چهار بازی پرسپولیس در لیگ برتر باقی مانده است. شانس قهرمانی دارد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به قهرمانی دست یابد تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند. هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص این که آیا به بازگشت به پرسپولیس و خداحافظی از دنیای بازیگری با این تیم امید دارد یا خیر؟ اظهار کرد: انسان با امید زنده است و به بازگشت به پرسپولیس امید دارم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.
مرجع : ايسنا