کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ليونل‌مسی رکورد دي‌استفانو را هم شکست

27 بهمن 1392 ساعت 10:56

گروه ورزشی: ليونل مسي ستاره آرژانتيني تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا رکورد آلفردو دي استفانو اسطوره رئال مادريد را از نظر تعداد گلهاي به ثمر رسانده در ليگ اسپانيا (لاليگا) شکست.


مسي که پس از دو ماه مصدوميت اواسط ژانويه به ميادين بازگشت خيلي زود به سطح گذشته خود رسيد و شنبه نيز در پيروزي شش بر صفر بارسلونا برابر رايووايکانو دو گل به ثمر رساند تا تعداد گلهاي خود را به 228 گل در 263 بازي در لاليگا برساند. مسي به اين ترتيب رکورد دي استفانوي آرژانتيني را که 227 گل در 329 بازي به ثمر رسانده بود شکست. مسي که هنوز 26 سال دارد توانست با پشت سر گذاشتن دي استفانو، به همراه رائول گونزالس مهاجم سابق رئال مادريد در رده سوم بهترين گلزنان تاريخ لاليگا قرار گيرد.

تلمو زارا با 251 گل در رده نخست اين فهرست قرار دارد و هوگو سانچز با 234 گل دوم است. جراردو مارتينو مربي بارسلونا در نشستي خبري گفت :« مسي هنوز به صورت کامل بهبود نيافته است ، او هر رکوردي را که بخواهد خواهد شکست.» بارسلونا درحال حاضر با 60 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتيکو مادريد در صدر جدول لاليگا قرار دارد و سه شنبه آينده در دور رفت از مرحله يک هشتم پاياني جام قهرمانان اروپا مهمان منچسترسيتي خواهد بود و اتلتيکومادريد نيز در ميلان برابر آث ميلان قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 32398

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/32398/ليونل-مسی-رکورد-دي-استفانو-هم-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir