به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۲۴۰۸

روز انتقام در بازي فينال‌گونه نفت و فولاد

گروه ورزشی: ديدار حساس و فينال‌گونه نفت و فولاد را می‌توان تقابل مردان امروز با تیم‌های دیروزشان دانست. حسین فرکی دو فصل قبل سرمربی نفت تهران بود و خیلی‌ها اعتقاد دارند بیس و شالوده این تیم توسط او ریخته شده البته جدایی آنها بدون هیچ حاشیه‌ای بود و هیچ بحث انتقامی در این بین وجود ندارد.
روز انتقام در بازي فينال‌گونه نفت و فولاد
یحیی گل‌محمدی هم دوران احیایش در زمان بازیگری را مدیون فولاد خوزستان است. یحیی در صورتی که پرسپولیس به مدافعان بزن بهادر مثل هاشمی نسب ها رو اورده بود روانه فولاد شد و از همان جا برای چندین سال متمادی او مدافع فیکس تیم ملی شد.البته جدایی یحیی از فولاد هم بدون دردسر بود و در اینجا هم هیچ کینه‌ای را نمی توانید جستجو کنید اما دو بازیکن در دو طرف میدان هستند که در بازی فردا انگیزه های فراوانی را برای شکست تیم سابق شان دارند. اگر مصدومیت به رضا نوروزی اجازه حضوردر میدان را بدهد او پر از انگیزه است برای شکست دادن فولاد و فرکی. مهاجم نفت که روزگاری با فولاد آقای گل فوتبال ما شد پس از یک مصدومیت سنگین از این تیم رفت. البته او در مصاحبه های متعدد از فولادی ها و کادر فنی این تیم بد گفت و حالا امروز زمان انتقام است. چه چیز از این شیرین تر که یک قهرمانی را از فولاد با گل زده‌اش در بازی فردا بگیرد؟

سوای نوروزی یک بازیکن هم در این سو قرار دارد که برای بازی مقابل تیم سابقش سراسر انگیزه است. سوشا مکانی که در نیمفصل نخست گلر نفت بود با بی‌توجهی یحیی مواجه شد تا در بین نیمفصل به فولاد برود. از قضا عملکرد سوشا به گونه ای بوده که می‌شود لقب بهترین خرید نیم فصل را به او داد. دروازه‌بان سابق نفت در بازی فردا می خواخد به یحیی و مدیران نفت بفهماند که از دست دادن او اشتباه بزرگی بوده است. حالا باید دید کدام یک از این مردان ماموریت شان را درست انجام می دهند. موفقیت انها می تواند در پایان فصل به بهای کسب یک جام برای تیم هایشان باشد.منتظر این دوئل جذاب باشید.
مرجع : گل