به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۲۴۳۱

سامسونگ و اپل به توافق نرسیدند

گروه علمي وفناوري: یک ماه پس از انتشار گزارشهایی مبنی بر توافق سامسونگ و اپل مبنی بر حل اختلافات خود خارج از دادگاه، روسای این دو شرکت نتوانسته‌اند اختلافات خود را حل کنند.
سامسونگ و اپل به توافق نرسیدند
به گزارش خبرگزاری رویترز اوایل ژانویه گزارش داد که دو شرکت سامسونگ و اپل توافق کرده‌اند که اختلافات خود را خارج از دادگاه حل و فصل کنند. این در حالی است که گزارش​ها حاکی از این است که روسای اجرایی این دو شرکت نتوانسته اند در این زمینه به توافق برسند. تیم‌کوک  رییس اجرایی اپل و جی‌ کی شین  رییس اجرایی سامسونگ هفته گذشته در آمریکا دیدار کردند اما گفت‌وگوهای آنها به حل اختلافات دو شرکت و پایان دعوای حقوقی آنها بر سر حق ثبت اختراعات منتهی نشد.

سخنگوی سامسونگ درباره این دیدار گفت: ما نمی‌توانیم دیدار روسای دو شرکت را تایید کنیم. یا اگر این دیدار انجام شده باشد درباره نتیجه آن اظهارنظر کنیم. دادگاه سن‌خوزه واقع در کالیفرنیا از دو شرکت خواسته بود که تا 19 فوریه با یکدیگر دیدار و اختلافات خود را حل کنند، اما از آنجا که این اتفاق رخ نداده دادگاه مجبور خواهد بود که وارد عمل شده و حکم نهایی را صادر کند. براساس حکم اولیه‌ دادگاه، شرکت سامسونگ باید بابت سرقت اختراعات اپل 930 میلیون دلار خسارت به این شرکت بپردازد و به نظر نمی‌رسد که اوضاع برای شرکت سامسونگ مناسب باشد.
مرجع : ايسنا