به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۳۲۵۲۹
تداوم صدرنشيني بانوي پير

نتايج هفته بيست‌و‌چهارم سري A ايتاليا

گروه ورزشی: در شبي که يوونتوس بر ميهمانش کيه‌وو غلبه کرد ناپولي هم ساسولو را از پيش‌رو برداشت.
نتايج هفته بيست‌و‌چهارم سري A ايتاليا
هفته بيست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال سري A باشگاه‌هاي ايتاليا با انجام 5 ديدار همزمان پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي يوونتوس، ناپولي، پارما و ليورنو مقابل رقباي خود به برتري رسيدند.  در يکي از اين ديدارها تيم فوتبال يوونتوس در ورزشگاه خانگي خود ميزبان کيه‌وو ورونا بود که اين بازي در پايان به برتري 3 ير يک بانوي پير انجاميد. براي بيانکونري در اين ديدار کوادوو آساموآ (17)، کلوديو مارکيزيو (29) و فرناندو يورنته (58 - گل به خودي) گلزني کردند و تنها گل کيه‌وو را هم مارتين کاکرس (51 - گل به خودي) به ثمر رساند. شاگردان آنتونيو کونته با اين برد 63 امتيازي شدند و جايگاه خود را در صدر جدول سري A استحکام بخشيدند. کيه‌وو 18 امتيازي هم پس از شکست مقابل يوونتوس تغييري در جايگاه نوزدهمي‌اش به وجود نيامد.

ناپولي هم امروز در ديداري خارج از خانه با نتيجه 2 بر صفر از سد ميزبان خود، ساسولو گذشت. نايب قهرمان فصل‌گذشته سري A در اين مسابقه توسط بلريم ژمالي (37) و لورنزو اينسين (56) به گل رسيد. شاگردان رافائل بنيتس با اين برد 50 امتيازي شدند و فاصله خود با تيم دوم جدول يعني رم را به حداقل ممکن رساندند. در ساير ديدارهاي برگزارشده هم نتايج به شرح زير رقم خورد:
آتالانتا صفر -------- پارما 4
کالياري يک ------- ليورنو 2
جنوا 3 ------- اودينزه 3
در حال حاضر در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها تيم‌هاي يوونتوس، رم و ناپولي به ترتيب با 63، 51 و 50 امتياز در رده‌هاي اول تا سوم هستند.