به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۲۵۳۶

چاقوكشی در اردوی وزنه‌برداری شوخی بود!

گروه ورزشي: سرمربی تیم های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران ضمن تقبیح درگیری پیش آمده در کمپ تیم های ملی گفت: این درست نیست که شوخی دو وزنه‌بردار جوان تا این حد بزرگ جلوه داده شود!
حسین توکلی در واکنش به بازتاب رسانه ای درگیری در کمپ تیم های ملی گفت: اصلا چاقویی در کار نبوده و آنهایی که چنین اطلاعات غلطی را به خورد افکار عمومی می‌دهند باید پاسخگو باشد. اصلا چطور ممکن است ورزشکاری چاقو خورده باشد ولی بدون وقفه در تمرینات حضور داشته باشد. این را می توانید از سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی سئوال کنید. هم اکنون سعید رضازاده بدون کوچکترین مشکلی همراه با دیگر نفرات حاضر در اردو مشغول تمرین کردن است تا در صورت صلاحدید کادر فنی در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ملی را همراهی کند.

توکلی افزود: درگیری کوچکی که میان سعید محمدپور و سعید رضازاده صورت گرفت از یک شوخی ساده شروع شد و در نهایت منجر به این شد که محمدپور از دسته کلیدی که در دست داشت برای ضربه زدن به دوستش استفاده کند. البته من رفتارهای این‌چنینی را تائید نمی‌کنم، به خصوص از سمت سعید محمدپور که یک قهرمان است و باید برای وزنه بردارانی که از خودش کوچک تر هستند الگو باشد، اما به هر حال انسان جایز الخطاست و از کسانی که بین 17 تا 20 سال سن دارند همیشه نمی‌توان انتظار رفتارهای بدون اشتباه داشت.

سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان در ادامه گفت: سعید رضازاده یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران اردوی تیم نوجوانان است. سعید محمدپور هم وزنه بردار با اخلاقی است که در این سه – چهار سال اخیر کوچک ترین مورد حاشیه ای نداشته است. بنابراین نباید شوخی دو وزنه بردار جوان آنقدر بزرگ جلوه داده شود. من خودم با محمدپور پس از این ماجرا صحبت کردم. او به شدت از کرده خود پشیمان است و پذیرفته که مرتکب اشتباه شده است. البته هر اشتباهی تاوانی دارد که سعید محمدپور هم تاوان اشتباهش را پس خواهد داد اما این درست نیست که با بزرگ کردن یک درگیری کوچک و استفاده از عبارات نادرستی همچون چاقوکشی، بخواهیم با آینده و سرنوشت یک وزنه‌بردار با آتیه بازی کنیم.