به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۲۷۰۴

سقوط اتوبوس به دره 30 متری با 15 کشته

گروه حوادث:​ سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح عملیات امدادرسانی به مسافران اتوبوس سقوط کرده به دره گفت: در این حادثه 15 مسافر جان خود را از دست دادند.
حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 4 و 45 دقیقه صبح روز سه شنبه سقوط یک دستگاه اتوبوس در منطقه پلور به داخل دره 30 متری به سازمان امداد و نجات هلال احمر اطلاع داده شد. وی افزود: بلافاصله تیم های امدادی راهی محل حادثه شده و در بررسی ها مشخص شد، اتوبوس از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل کنار جاده به داخل دره سقوط کرده است. سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد، امدادگران خود را به داخل دره رسانده و اقدام به خارج کردن مسافران از داخل اتوبوس و انتقال آنها به سطح جاده کردند.

درخشان تاکید کرد: در این حادثه 15 نسافر اتوبوس جان خود را از دست داده و 19 تن دیگر دچار مصدومیت شدند. مصدومان بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: در این خصوص باید کارشناسان پلیس راه باید اعلام نظر کنند اما به نظر می رسد خستگی و خواب آلودگی راننده باعث این حادثه شده بود.