به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۲۷۶۳

هیچگاه برای هنرمند توقفگاهی وجود ندارد

گروه فرهنگ وهنر: محمد علی کشاورز بیان کرد: باید از هنر تئاتر و صدای ماندگار رادیو برای معرفی مفاخر ایران به جهانیان بهره گرفت.
هیچگاه برای هنرمند توقفگاهی وجود ندارد
محمد علی کشاورز که دوران نقاهت را سپری می‌کند، گفت: رادیو رسانه‌ای دوست‌داشتنی است؛ هنر تئاتر و صدای ماندگار رادیو می‌تواند ابزاری برای معرفی فرهنگ، تمدن و مفاخر این کشور به مردم جهان باشد. وی با اشاره به تمدن غنی ایران زمین گفت: هزاران شاعر، ادیب، دانشمند، مورخ و شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و هنری در تاریخ ایران وجود دارد که باید از هنر برای معرفی این مفاخر بزرگ به جهانیان بهره گرفت. او با اشاره به زندگی پرفراز و نشیب هنرمندان تأکید کرد: یک هنرمند هیچگاه بازنشسته نمی‌شود؛ اولین هنر یک هنرمند این است که باید با خستگی‌ناپذیری، فرهنگ، تمدن و تاریخ کشور خود را بشناسد و آن را به جهانیان معرفی کند.

وی تاکید کرد: یک هنرمند باید هرروز در حال آموختن باشد، هیچگاه برای یک هنرمند توقفگاهی وجود ندارد، زندگی یک هنرمند باید هر لحظه و هرروز با مطالعه و آموختن همراه باشد. وی خاطرنشان کرد: من هرچه دارم از مردم این کشور دارم و توصیه ها و راهنمایی های آنها همیشه مشوق من در کاروزندگی بوده است. این هنرمند پیشکسوت به علاقمندان عرصه هنر و بازیگری توصیه کرد: هنرمندان جوان و علاقمندان به عرصه تئاتر و بازیگری باید بدانند ارزش هنر آنان به نگاه مردمی است که از میان آنها برخاسته‌اند، پس باید در تمام مراحل زندگی شغلی خود برای مردم فعالیت کنند.
مرجع : ايسنا