به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۲۷۷۶
كم لطفي علي کریمی نسبت به دایی:

گل‌های دایی یا روی سانتر بود یا پنالتی!

گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سفره دلش را بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی باز و انتقادهای تندی را علیه محمد رویانیان و علی دایی مطرح کرد. علی کریمی در بخشی از صحبت‌هایش، گفت: من با دایی همبازی بودم. آیا ایشان که گل‌های زیادی هم زده، توانسته کسی را دریبل کند و گل بزند؟ گل‌های دایی یا با پنالتی بوده یا سانتر کرده‌اند و ایشان با سر گل زده‌ است!
گل‌های دایی یا روی سانتر بود یا پنالتی!
در برنامه دوشنبه شب 90 از بخشی از صحبت‌های علی کریمی علیه محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس و علی دایی سرمربی این تیم پرده برداری شد. کریمی که بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی این صحبت‌ها را مطرح کرده، درباره جدایی‌اش از پرسپولیس اظهار داشت: دایی و رویانیان قبل از آنکه با همدیگر درگیر شوند، خوب از من استفاده کردند. بعد از سه، چهار ماه بعد که من به تبریز آمدم، آقایان خودشان در یک مغازه به مدیر برنامه‌های من گفتند که تمام شروط شما را برای حضور در پرسپولیس قبول داریم ولی تنها شرط ما (رویانیان) این است که کریمی در تیم نباشد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین خاطرنشان کرد: قضاوت با مردم. این فصل دارد تمام می‌شود ولی هنوز یکسری از من می‌پرسند چرا از پرسپولیس رفتم. به هر حال این شرایط هم بوده است. وی درباره اینکه دایی گفته بود "آقایان در چشم من نگاه می‌کنند و پاس نمی‌دهند"، با انتقاد از سرمربی پرسپولیس، تاکید کرد: من با دایی هم بازی بودم. ایشان کی توانسته کسی را دریبل کند و گل بزند؟ گل‌های ایشان یا پنالتی بوده، یا تک به تک و یا اینکه سانتر کرده‌اند و با سر گل زده است. آخر سر هم می‌گویند در چشم من نگاه می‌کنند و پاس نمی‌دهند. این دوره‌ای است که نباید آنرا فراموش کنند.

علی کریمی ادامه داد: زندگی پستی و بلندی زیادی دارد. الان خیلی چیزها دست شماست. ممکن است فردا اتفاقات دیگری بیافتد و جایمان عوض شود ولی خوب است که گذشته خود را فراموش نکنید. وی با تاکید بر اینکه نیازی نمی‌بیند با علی دایی کار کند، یادآور شد: طرف وقتی به خاطر یک قرارداد خوب این شرط را قبول می‌کند که علی کریمی نباید در تیم باشد، چطور باید با او کار کنم؟ این با عقل جور در می‌آید. چنین چیزی امکان ندارد. هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه انتقاداتش تصریح کرد: حتی فکر آقایان کار نکرد که به ما پیشنهاد بدهند، مثل زمان مدیریت عباس انصاریفرد. باز دم انصاریفرد گرم که حرف از تمدید قرارداد زد ولی اینها حتی یک زنگ هم نزدند که بیا و صحبت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من با دایی هیچ وقت رابطه حسنه نداشتم. شما می‌توانید از تمام بازیکنان هم دوره‌ای ما بپرسید. بازیکنان جوانی که به تیم ملی می‌آمدند، اذیت می‌شدند. بازیکنانی مثل حسین کعبی و حتی یحیی گل‌محمدی. محرم نویدکیا هم شاهد زنده است. کریمی در پایان گفت: درست است شما بزرگتر هستید و کاپیتان تیم اما احترام باید متقابل باشد. نمی‌شود که فقط کوچکتر احترام بگذارد. از بازیکنان بپرسید که خیلی سالم توپ را از ایشان می‌گرفتند، بدون خطا، ولی برمی‌گشت یک چیزی به آنها می‌گفت. البته این چیزها تمام شد و آدم نباید گذشته‌اش را فراموش کند. الان هم که بگوید آقا هم مثل همیشه کارشان را با داد و بیداد پیش می‌برند و هیچی به هیچی.
مرجع : مهر

پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۵
امیدوارم علی دایی هرچه زودتر دست از سر پرسپولیس برداره (207688)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۶:۴۸
آقای کریمی چرا الان نمی تونیم با پنالتی یا با تک به تک گل بزنیم چرا قطر عمان اردن کویت واسه ایران شاخ شدن.حالا سوای ژاپن و کره که دایی 4تا 4تا بهشون گل میزددایی بچه تونیست که اینطوری در بارش حرف بزنی دایی شخصیت جهانی داره.تو رو بجز ایران جایی میشناسنت.دایی رو همیشه 2 نفر تو زمین یار گیری میکردن ولی یه بازیکن نصفه و نیمه می تونه از پس تو بربیاد. پرش و ضربه سرهای دایی رو الان با کریست رونالدو مقایسه میکنند تو کجای کاری. (207689)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۷:۰۵
زنده باشی علی کریمی ...
اسطوره تو هستی نه این بی ثبات ها

حرف حق رو هم زده
چرا میگین کم لطفی ؟؟؟
یادمون نرفته که همین آقا بی خیال فوتبال ایران نمیشد و هر روز واسش جک میساختین و به گریه بودین که دست از سر تیم ملی برداره! (207696)
M. K
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۷:۰۵
متاسفم برای علی کریمی با این بداخلاقی و حاشیه سازیاش. (207697)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۷:۱۵
علی دایی مربی خوبی نیست شکی نیست ولی دنیا تو گل زنی قبولش داره ....ابوعطا نخون
توهم برگرد به چند سال اخیرت ببین وبگو کدام فوتبال زیبا را بازی کردی
یه مثال قدیمی هست که میگه. سیخ به سه پایه میگه روت سیاه
هر دوتای شما چاق شدید ....هر ظرفی ظرفیتی دارد (207704)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۷:۳۷
هر چند که علی دایی بعد از بازیگری اخلاق و رفتارش بسیار تند و حتی غیر ورزشی شده ولی انصافا در دوران بازیگری هیچ مهاجم ششدانگی مثل علی دایی نداشتیم و به اصطلاح گزارشگران وقتی توپ در محوطه 18 قدم به دایی می رسید بوی گل می داد (207708)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۷:۴۰
واقعا موجب شرمساری است که 2 بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران این گونه به جان هم بیفتند برای خودم , جامعه ام و اخلاق و منش پهلوانی متاسفم (207710)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۸:۰۲
کی گذشتشو فراموش کرده؟ آقای دایی؟! نمیخواستم نظر بذارم چون این نطقها ارزش نظر گذاشتن ندارن! ولی یه جایی یه مطلبی خوندم،خیلی جالب بود!..."کاش میشد شعار جای خود را به شعوری بدهد تا چراغی شود به دست اندیشه مان!"... (207715)
سعید قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۹:۱۹
همون گل هارو این بازیکنهایه میلیاردی نمیتونن بزنن (207743)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۱۹:۴۱
علی دایی همیشه برای ایران و ایرانی افتخار بوده وهست برو موهتو درست کن بچه. (207750)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۰:۰۲
علی دایی حلش خوب نیست توایران داره کارمیکنه بروتوفکرجایگاههای بین المللی باش جایتوکناردست بکن بایره آخرش......... (207757)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۰:۳۵
اقای کریمی اگه راست میگی پس چرابعدازدایی برای تیم ملی مهاجم پیدانشده بنده خداکیروش بامیکروسکب دنبال مهاجم میگرده (207774)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۰:۴۵
آقای کریمی مثل اینکه ثبات شخصیت نداری مایلی کهن پیر شده تو دیه چت شده داری هذیون میگی. یاشاسین ترک اغلی علی دایی (207779)
0000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۰:۵۱
علی کریمی واقعا که ........... (207790)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۰:۵۷
پس این من بودم به خاطر پول بیشتر رفتم استیل اذین؟؟؟ (207793)
سديد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۱:۳۳
اقاي علي کريمي پسر خوب و رک گوي فوتبال ايران!!!! ببهتر يه نگاهي دوباره به بازيهاي اقاي دايي بندازي مثلا بازي با چلسي ،ااث ميلان حتما يادت مياد که چطوري مالديني رو جا گذاشت اخه فوتبال دور دور زدن بي فايده دور خودت نيست اقا (207799)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۲:۰۸
هم كريمي هم دايي محترمه برامون و ناراحت ميشيم وقتي دعواي اين دو نفرو مي بينيم ! از شما هم انتظار داريم آتش بيار معركه نباشيد! (207822)
4444
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۲:۴۱
برید شخصیت-بی حاشیگی-اسطوره بودن و اسطوره ماندن رو از داش فرهاد مجیدی یاد بگیرید. (207839)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۱۸
داری دایی رو با مجیدی مقایسه میکنی. این کفر واقعا. استغفرا.. مثل اینه که کعبه رو با یه امام زاده مقایسه کنی. (207852)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۱۰
بااینکه کریمی رو دوست دارم براش متاسفم.....گل بزن هرطوری میخواد باشه (207846)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۳۷
راست میگه علی کریمی .اگه گلهایی که دایی به کشورهای ضعیفی مثل مالدیو زده رو از آمارش کم کنیم مشخص میشه آقای واقعی گل جهان کیه؟ (207863)