کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بایرن در خانه آرسنال 10 نفره پیروز شد

گام بلند بايرن‌مونيخ و آتليتكومادريد برای صعود

1 اسفند 1392 ساعت 10:51

گروه ورزشي: تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری که داور 3 پنالتی در آن اعلام کرد و یک بازیکن را اخراج کرد موفق شد آرسنال را در ورزشگاه امارات شکست دهد و آتليتكومادر اسپانيا هم در سان سيرو، ميلان را مغلوب كرد تا گامي بلند براي صعود به يك چهارم نهايي بردارند.


بایرن مونیخ در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه امارات با نتیجه دو بر صفر میزبان خود آرسنال را از پیش رو برداشت. در این دیدار آرسنال بازی را طوفانی آغاز کرد و مسوت اوزیل در دقیقه 8 یک ضربه پنالتی گرفت که خودش پشت ضربه قرار گرفت اما مانوئل نویر سنگربان بایرن آن را مهار کرد. در ادامه بازی و در دقیقه 37 وویچیخ ژسنی سنگربان آرسنال به دلیل خطا روی آرین روبن در محوطه جریمه از بازی اخراج شد و یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام شد.

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما او هم نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و آن را به بیرون فرستاد. نیمه دوم فشار بایرن روی دروازه آرسنال 10 نفره به شدت افزایش پیدا کرد و بالاخره تونی کروس در دقیقه 54 موفق شد گل نخست این بازی را برای باواریایی ها به ثمر برساند. بایرن بعد از گل نخست هم فشار خود را ادامه داد تا در دقیقه 87 توماس مولر با ضربه سر گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا نتیجه 2 بر صفر شود. بایرن با این پیروزی گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشت.

اتلتیکومادرید در سن سیرو میلان را از پیش رو برداشت

تیم فوتبال اتلتیکومادرید هم در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میلان را در ورزشگاه سن سیرو شکست داد. اتلتیکومادرید در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو موفق شد میزبان ایتالیایی اش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در این بازی دیه گو کاستا ستاره برزیلی الاصل اتلتیکومادرید در دقیقه 83 برای تیمش گل زد. میلان نخستین دیدار خود در رقابتهای لیگ قهرمانان را با هدایت کلارنس سیدورف تجربه می کرد. سیدورف امیدوار است در دیدار برگشت این شکست را جبران کند و تیم بحران زده این فصل میلان را به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برساند.


کد مطلب: 32977

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/32977/گام-بلند-بايرن-مونيخ-آتليتكومادريد-صعود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir