به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۳۰۳۹
علی دایی: عوامفریبی بس است

واكنش‌به پوشيدن لباس‌رفتگران توسط‌مايلي‌كهن

گروه ورزشي: سرمربی تیم پرسپولیس در نشستي خبری، به صحبت‎های اخیر محمد مایلی کهن، واکنش نشان داد و گفت: این آقا پنج تیم را به دسته یک انداخت و باید تندیس پنجه طلایی را به ایشان اهدا کنند.
واكنش‌به پوشيدن لباس‌رفتگران توسط‌مايلي‌كهن
علی دایی در نشست خبری پیش از بازی فردا با صبای قم که امروز پنجشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی با فجر سپاسی این خوشبینی در ما بوجود آمده که می‎توانیم با پیروزی در سه دیدار آینده به جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ دست پیدا کنیم. وی در خصوص بازی با صبا گفت: مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. طبق اطلاعاتی که من دارم این بازی برای صبا از اهمیت بالایی برخوردار است با این حال اگر همان بازی خودمان را انجام دهیم و اسیر بدشانسی نشویم سه امتیاز بازی را مي‌گیریم و به بالای جدول نزدیک مي‌شویم. بازی فردا، ما را به آینده امیدوار مي‌کند. بازی با صبا مهم‎ترین بازی فصل ما محسوب می‎شود.

دایی در ادامه گفت: در چند روز اخیر صحبت هایی مطرح شده که لازم است در خصوص آنها توضیحاتی دهم تا ذهن مردم روشن شود، مردم کشور ما در حال حاضر شعورشان بالا است و خیلی از حرکات را به راحتی تشخیص می‌دهند. من نمی‎خواستم راجع به کسی که اصلا برایش مهم نیست پرسپولیس سهمیه آسیایی مي‌گیرد یا نه، صحبت کنم، کسی که فقط به منافع خودش فکر مي‌کند، نه مردم. افکار این شخص با مردم فاصله دارد. سرمربی پرسپولیس افزود: متاسفانه راجع به صحبت های من در خصوص کارگران شهرداری حرکت های عوام فریبانه صورت گرفته اما مردم باهوش هستند . اگر یک بار دیگر صحبت های من را مرور کنید، متوجه مي‌شوید من نه تنها توهینی نکرده ام بلکه همیشه گفته ام به هیچ عنوان گذشته خود را فراموش نمی کنم.

دایی گفت: باید به عرض برسانم اگر کسی دنبال سوءاستفاده نباشد، فاصله طبقاتی و صحبت های من عین واقعیت مي‌ماند. یک نفر 500 هزار تومان حقوق مي‌گیرد و یک نفر هم بالای 100 میلیون. صحبتی که من انجام داده ام راجع به فاصله طبقانی بود. هر جامعه ای به همه اقشار، از کارگر شهرداری گرفته تا دکتر و مهندس نیاز دارد. اگر جامعه ای دکتر نداشته باشد، لنگ مي‌زند. من به هیچ کس توهین نکردم بلکه مثل همیشه گفتم خدمتگزار مردم هستم و هر چه دارم از خدا و مردم است.

وی گفت: چرا کسی مثل ناصر حجازی را همه دوست دارند؟ چون همیشه یکرنگ بود. او قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تیپ و قیافه اش را تغییر نداد، اما حالا شما هر دقیقه رنگ عوض مي‌کنید، خوب است من هم تی‎شرت باشگاه فوتبال کالیفرنیا که روی آن نوشته USA بر تن کنم؟ به شعور مردم توهین نکنید. از اسم کارگران زحمت کش سوءاستفاده نکنید، دست شما برای همه رو شده و همه خوب مي‌شناسند شما را. خوب است کسانی این حرف را بزنند که در باشگاه محبوبیت دارند و جامعه قبولشان دارد. من لازم مي‌دانم از همه پیشکسوتانی که در این مدت به پرسپولیس کمک کردند و دلشان با این تیم بود، تشکر کنم و دست آنها را مي‌بوسم.

دایی در ادامه راجع به محرومان پرسپولیس در این بازی گفت: جلال حسینی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و محسن مسلمان را در این بازی نداریم اما بقیه تمرینات خوبی انجام دادند و انشاءالله با نتیجه خوبی زمین را ترک مي‌کنیم. سرمربی پرسپولیس افزود: در حال حاضر آرامش داریم و من نمی‎خواهم به مسائل مالی و حاشیه ای گذشته بپردازم. حداقل کارمان را انجام مي‌دهیم و اگر حمایت نمی شویم کسی از پشت خنجر نمی زند. خدا وکیلی ظرفیت از پشت خنجر خوردنمان تکمیل است. امیدواریم هر کس مي‌خواهد حرف بزند، رودرو صحبت کند و نه ضد نقیض. بعضی ها بچه های ما را پولکی خطاب مي‌کنند. بروید از آقای صالحی مدیرعامل پیشین نفت آبادان بپرسید که چه کسی به ماهشهر پرواز کرد و درخواست 800 میلیون برای یک فصل ارائه کرد؟ کسی که باعث سقوط پنج تیم شده به نظر من باید تندیس اش را نصب کنند. پنج تیم پیکان، شهرداری، تبریز، سایپا، گهر درود و فولاد خوزستان حاصل عملکرد ایشان است.

وی ادامه داد: شما مي‌دانید این تیم ها چقدر ضرر کرده اند؟ هر تیم لیگ برتری 16- 17 میلیارد تومان ارزش دارد و هر تیم لیگ یکی 2.5 میلیارد. ایشان حداقل به پنج تیم 12 میلیارد تومان ضرر زده است و تازه 800 میلیون تومان هم مي‌خواهد. نباید اسناد دولتی به غلط دست چنین کسانی بیافتد و سازمان بازرسی باید ورود کند. دایی گفت: این آقا دوست دارد تیم ما را بهم بزند و قبل از بازی های مهم صحبت مي‌کند. من واقعا برای برنامه ای که مصاحبه ایشان را پخش مي‌کند، متاسفم؛ چراکه 90 درصد حرف های ایشان کذب است. مردم همه چیز را مي‌فهمند و بعد از آن صحبت ها ذهن جامعه نسبت به من عوض نشد. خیلی ها با من تماس گرفتند و پیامک فرستادند و خدا را شکر که موضوع منفی در جامعه ندیدیم. سطح فکر جوانان بالاست و نباید با حرف های کذب آنها را منحرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: آدم های صادق را مي‌شناسم و آدم هایی که هر دقیقه رنگ عوض مي‌کنند را هم می‌شناسم. همه ما در یک قایق هستیم و باید با هم کمک کنیم تا به مقصد برسیم. نمی توان یک نفر بگوید من سهم خودم را مي‌خواهم و قایق را خراب کند، اما بعضی ها واقعا مي‌خواهند قایق را سوراخ کنند.

وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۸:۰۷
کاملا درسته
اون مجری بیست و سی که احبار ورزشی رو میگه
به وضوح با علی دایی مشکل داره و هر دفعه حداقل یک آیتم در تخریب علی دایی داره (208390)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۴
خیلی ها با دایی مشکل دارن که اکثرشم درسته.
منم مثل اونام اما با این حرفش موافقم
آقا بس کنید اینهمه عوامفریبی رو... (208430)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۴۸
علی دایی بازیکن بزرگ برای فوتبال ایران بود ولی تاکنون مربی بزرگی نشده چون بدون اینکه چندین سال کمک مربی بزرگی باشد مربی تیمهای بزرگ شده و بهمین خاطر در طی مربیگری فشار زیادی تحمل کرده و چون مشاور خوبی ندارد مکرر اسیر حاشیه میشود، مثلا نیازی نیست که او مرتب به برنامه نود بیاد که محبوبیت ان برنامه فقط در حاشیه سازی است ولی دایی ورزشکار معروفی است و نباید فریب حاشیه سازها را بخورد (208475)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۲۲
دایی پیش از این در یک فصل و نیم دو جام برای پرسپولیس اورده ... یک فصل در سایپا بوده یک جام برای این تیم اورده .. در راه اهن عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و اگر اشتباه نکنم جزو 6 تیم اول بوده ... در تیم ملی با اینکه سه بازی تا پایان مسابقات باقی مونده بود برکنار شد که اگر میموند فکر نمیکنم کارش سخت تر از کیروش بود... کارنامه افرادو بسنجیم و بعد اظهار نظر کنیم! (208501)
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۳:۳۹
همیشه همه مقصرن ولی علی دایی هیچوقت مقصر نیس حتی وقتی به مردم توهین میکنه باید یکی ازش عذرخواهی کنه "یا رب روا مدار که گدا معتبر شود .....گر معتبر شود زخدا بی خبر شود" (208531)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۴۸
آی قربونت بشم من خوب گفتی نمیدونم این مجریا کی پشتشون هست که اینطوری به کسی که دنیا واسش احترام قایل هست اینطوری شخصیتش رو جامعه زیر سوال میبرن من که از صدا سیما واقعا ناامید شدم! (208437)
درد
Canada
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۴۰
مگر کسی هم 20:30 میبینه هنوز!!؟ (208470)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۵۸
با اینکه مخالف این برنامه هستم و نگاهش نمی کنم ولی بر عکس نظر شما می بینم خیلیها نگاهش می کنن (208479)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۱۳
اینوواقعا خوب اومدی من اخباررسانه مثلا ملی رو ازسایت هایی مثل بهار مطلع میشم چون ابنجوری درغگویی روکمتریاد میگیرم (208513)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۰۵
هردوتا یه جورایی مشکل دارن ولی مایلی کهن دیگه شورشو دراورده.اصل کار دیروزش خیلی خوب بود ولی کیه که ندونه نیت کارش خوب نبود.اگه این اقا واقعا به فکر رفتگرای عزیز هست یه بار قبل این حرفا این کارو میکرد.همه کاراش نمایش و خودنمایی هستش. (208480)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۲۵
مایلی کهن دچار کمبود دیده شدن شده و چون توانایی موفقیت در فوتبال و مربیگریو نداره با شیوه های دیگه میخواد هر روز تیتر روزنامه ها بشه .. یک روز با تراشیدن موهاش بعد از کار قابل تقدیر معلم اون دانش اموز بیمار و یک روز عوام فریبی با پوشیدن لباس رفته گران عزیز (208503)
باب اسفنجی فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۱۵
حالم از فوتبالی که از بیت المال خرجش میکنن به هم میخوره
باز رفته گر کارش رو انجام میده اینا که آخر هنرشون بردن چهار تا کشور عربیه
دایی طوری از درآمد بالای بازیکنان دفاع میکنه هر کی ندونه فکر میکنه چه استعدادهایی هم داریم
فوتبال رو خصوصی کنید هرچی دوست دارید به بی عرضه ها بدید
اگر بیت المال برای همه مردمه، سهم من و امثال من که کم نیستیم رو به اینها ندید، اصلا حاضرم کشور تیم ملی نداشته باشه ، هرکی دوست داره یارانه اش رو نگیره بده به فوتبال ، اصلا تلویزیون هم پولی پخش کنه مسابقات رو (208516)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۸:۰۹
آقای دایی! اگه ممکنه بفرمایید شما در طول زندگیتون تاکنون اساساً مرتکب اشتباهی شده‌اید؟!!! (208391)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۲۵
اره قبلا اقرار کرده یه موردشو... قبول کردنه کربیگریه تیم ملی (208504)
آریا
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۲:۲۸
ای ول آقا حسن. گل گفتی (208523)
کوی اختر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۸:۴۶
مایلی کهن=عاشق احمدی نژاد (208400)
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۳۱
برادر من چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (208467)
مهتاب
Japan
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۵۶
خیلی ربط داره (208495)
کوی اختر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۲:۱۷
ربطش ب اینه فکر میکنن با لباس شهرداری مردمی میشن...محمود جونتم ک لباس رفتگری تنش کرد....اوگی..؟؟ (208522)
محمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۱۴
مایلی کهن یه احمدی نژاد دیگه س مخالف اون (208515)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۰۷
اقای دایی شما فقط به همین نکته از صحبتهای خود تفکر داشته باشید :
چرا کسی مثل ناصر حجازی را همه دوست دارند؟ چون همیشه یکرنگ بود. او قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تیپ و قیافه اش را تغییر نداد، اما حالا شما هر دقیقه رنگ عوض مي‌کنید،
آیا شما هم مثل حجازی ثابت بوده اید !!!!!!!!!!! (208404)
دهاتی ساده
Romania
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۱۱
علی جان سلام.خدا پشت وپناهت باشه به این چیزها فکر نکن .تا خدا نخوات برگ هم از درخت نمیوفته.اپسیلومی درکت میکنم. من هم به
نوعی عین خودت درگیر همین مسایل هستم ،اما اینو از ته قلبم بهت میگم فقط امیدت به خدا باشه. (208405)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۳
اپسیلون نه اپسیلوم!! (208429)
محمد داوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۱۸
در مکه مکرمه بودم .ساعت یک بامداد برای زیارت مسجدالحرام با ماشین ونی که جلوی هتل بود .سوار ماشین شدم. راننده ازمن سوال کرد اهل کجایی ؟ گفتم ایران گفت: اخ اخ |علی دایی. پدر فوتبال عربستان را در اورد. در انجا تعجب کردم یک راننده عربستانی ایران را با نام علی دایی میشناخت .فکر می کنم جواب آقای مایلی کهن این داستان واقعی باشد.برای تمام کسانی که برای ارتقای نام ایران تلاش میکنندآرزوی توفیق دارم. (208408)
مريلا
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۰۸
دقيقا براى من تو قبرس وسنگاپور همين اتفاق افتاد (208510)
00000000000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۲۷
"آدم های صادق را مي‌شناسم و آدم هایی که هر دقیقه رنگ عوض مي‌کنند را هم می‌شناسم." ما هم همه اون شب توی نود شنیدیم که شما منظورت فاصله ی طبقاتی نبود صادق باشیم بگیم عصبانی بودم بداخلاق شدم متوجه نشدم چی دارم می گم دورغ سرانجام نداره (208410)
اینار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۰۵
فک کنم بازم متوجه نشدی دوباره حرفای دایی رو گوش کن.چشماتو بشور دوباره به تفاوتهای دایی و مایلی کهن فکر کن البته اگه فکر میکنید.هنوز قدرت هضم حرفای دایی رو نداری. (208457)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۴۳
بابک زنجانی رو که دستگیر کردن
چطور میخوای پرسپولیس رو بخر اسطوره ؟؟؟؟؟
راستی اونی که رنگ عوض میکنه شما هستی!
یادمون نرفته که چطوری رفتی و چطوری اومدی !!!
ببین کی چی داره میگه ! خنده داره !

زنده باد علی کریمی با ثبات ... (208411)
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۳۹
علی کریمی این وسط چکاره است استاد؟ (208434)
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۵۳
کجای کریمی با ثباته مگه از فوتبال خداحافظی نکرده بود. (208492)
Sinancy
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۴۶
جالبه لباس رفتگر پوشيده اين آقاي مردمي ولي رفته جايگاه ويژه نشسته! همش ادعا داره و شعار ميده مايلي... (208412)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۲۸
کاش یه جارو بهش میدادن ... ورزشگاهو جارو کنه ... اون موقع معلوم میشد که واقعا برای حمایت از رفتگرای عزیز اینکارو کرده یا برای تصویه حساب (208505)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۳۰
یادمون نرفته زمانیو که دایی صدای اعتراض مردم در کل ورزشگاه ها شده بود... نه فوتبال که در والیبال هم دیده شد... عصبانیت مایلی از این چیزاس .. (208506)
ابای
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۲:۳۶
با معرفت من خودم تو ورزشگاه بودم. حاجی خودش انزلیچیه. تا حالا ندیدم بره جایگاه ویژه............ (208525)
یادگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۱۹:۴۸
این آقا از علی دایی چه می خواد معلوم نیست (208413)
شهربابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۰:۲۲
سلام بر شماای علی دایی عزیزکه با این سخنان وجواب های کوبنده ات اصل را از غیر اصل به مردم عزیزکشورمان شناساندی ؟ (208416)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۰:۵۲
متاسفم برات مایلی (208417)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۰:۵۴
اونوقت میگن چرا علی دایی انقد عصبیه و از زمین و زمان شاکیه؟! آخه یکی نیست بگه آقای مایلی کهن! آقای کریمی! این بنده خدا مگه کاری به کارشما داره که،مدام از چپ و راست میزنینش که مجبور شه جوابتونو اینطوری بده؟ امثال مایلی کهن،کاری به آدمای غلط انداز ندارن،چون از جنس خودشونن! فقط گیرشون رو دایی ها سه پیچ میشه!!! (208418)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۰۴
آقای مایلی کهن طالبان فوتبال ایرانه و همه چیزهای ساده رو با سو برداشت غلیظ می بینه (208420)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۱۴
آقای دایی
مغرور شدی.شاید هرکسی هم جای شما باشه مغرور بشه (208421)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۴۹
تو واقعا نمیدونم چطور اسم خودتو گذاشتی تحصیل کرده بهترین پرسپولیس این چند سال اخیرو دادن بهت نه در جام حذفی نتیجه گرفتی نه در لیگ وهیچ وقت هم زیر بار اشتباهاتت نمیری تا حالا یادم نمیاد که بگی اشتباه کردم معذرت میخوام و همیشه طلبکاری. به همه توهین میکنی اسطوره های پرسپولیس فراری دادی مثل علی کریمی مثل عابد زاده مثل کریم وغیره (208438)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۴۲
بهترین پرسپولیس چند سال اخیر؟؟؟؟؟؟ ما که بعد از کسب قهرمانی جام حذفی که دایی مربیش بود دیگه تا به امسال پرسپولیس رو بالاتر از 6-7 جدول ندیده بودیم باز دم دایی گرم که امید قهرمانی داریم. (208471)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۴۸
جوانترین و کم تجربه ترین پرسپولیس سالهای اخبر رو پرسپولیس گرفت و تاکنون هم خیلی خوب نتیجه گرفته . ما هوادرا پشت علی دایی هستیم . از تیم راضی هستیم اما پشت پرده تیم بدخواه زیاد داره (208476)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۰۰
همین پرسپولیس چندبار با آقای دایی قهرمان جام حذفی شد.درضمن اگه منظورت از کریم،کریم باقریه که همین الانم وردست دایی داره کار میکنه.بقیه هم لابد لیاقت کار کردن با آقای دایی رو نداشتن! (208496)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۵۳
این اقای اسطوره ازعالم وادم طلبکاره!دم مایلی گرم که بعضی وقتا حالشو میگیره!البته تقصیری هم نداره بنده خدا زیادی بزرگش کردن ظرفیت نداره خب!! (208440)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۰۶
خب توام بگو بزرگت کنن.....من موندم که از نظر شما بزرگ چطوریه؟دنیا اینو قبول داره حالا ایران به کنار (208498)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۱:۵۹
شما چی شعور دارید که به کسی توهین نکنید یا غرور سرتا پای شما را پرکرد (208454)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۰۳
به مرد سالم و پاکی مثه مایلی کهن،تهمت نزنین،که آبروی مومن از مکه هم بالا تره، (208455)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۴۶
سالم و پاک ؟!؟!؟! (208474)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۰۴
اخه یکی نیست بگه به تو چه؟ بر فرض که علی دایی هم اشتباها این حرف رو زده باشه. اخه به تو چه که لباس بپوشی و بری ورزشگاه. تو چکاره ای اصلا. نمیتونی ببینی یه ادم موفق و قوی توی فوتبال ما اومده به اسم علی دایی که باعث افتخار فوتبالمونه. شما عرضه این همه موفقیت نداشتین حالا اینجوری منتظرید یه اشتباهی از کسی رخ بده. (208456)
ناشتاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۲:۵۲
اقای دائی ان تختی اسطوره بود نه تو که با بابکهای زنخانی نشست وبرخواست داری با ان ماشینهای ملیاردی (208478)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۵۴
بابک زنجانی رئیس راه آهن بوده و دایی هم مربی راه اهن . پس رابطه شون طبیعیه . بعد هم اوضاع مالی دایی کلا خوب بوده . قبل از حضور زنجانی . ماشاالله خدا بیشترش کنه (208493)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۴۳
هم مایلی کهن رو همه میشناسند و هم علی دایی رو .2 شخصیت کاملاً شناخته شده واسه همه.یکی از یکی بدتر
یکی نون به نرخ روزخور در حد تیم ملی و دیگری گستاخ و .... (208489)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ۲۳:۴۹
دايي هم اشتباه مي كند چون انسان است ولي اينهمه هجمه بر عليه او براي چيست واقعا حرفهاي مايلي وكريمي از سر دلسوزي است يا منافع شخصي در ميان است. (208491)
سهيل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۱۵
دراينكه مايلي كهن عوام فريبي مي كنه شكي نيست ولي دايي هم ديكه اون اسطوره نيست وتبديل شده به يك انسان خودخواه واز خود راضي وبيشتر محبوبيتش را از دست داده است در صورتيكه اصلا از خودش نمي برسه كه ايا كار مفيدي هم براي مردم انجام داده يا فقط به فكر جيبش بوده (208499)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۰:۲۴
دايي و مايلي كهن دو تاشون از يه قماشن خدايش رفتكرهاي عزيز سودشان براي مملكت خيلي بيشتر از دايي هست اخه دايي كدوم درد مردم رو درك كرده ،مايلي كهن ودايي شما خودتون از قبل با هم مشكل داريد لطفا رفتكرها رو وارد بازي هاتون نكنيد شما هردوتاتون خود خواهيد وبه منابعي وصل (208502)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۴۳
واقعا باید تاسف خورد که نماد بین المللی فوتبال ایران بارها با لجاجت ورزی و غرور بی جا زحمات چند ساله خود را مفت و مجانی به باد می دهد .مگه مزد می گیری که هر بار وارد مسائل حاشیه ای می شوی .یک بار و فقط یکبار دندان رو جیگر بذار و صبر کن به خدا منتقدهات کوتاه میان .ببینید با چند نفر تو این چند سال درگیر شده از پروین گرفته تا احمدی نژاد.مشکل ایشون اینه که انتقاد پذیر نیست و متاسفانه خود برتربین. (208518)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۱:۵۲
مایلی
فقط میخواد با حاشیه یه کاری کنه که تیم های دایی نتیجه نگیره بعد بگه دیدی راست گفتم
اگه راست میگی صبر کن تا آخر فصل (208520)
آریا
United States
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۲:۴۵
اقاى دايى على بروين،على كريمى، ايمان مبعلى، جوادكاظميان، دكترزادمهر، حميداستيلى، محمودخردبين، محمد مايلى كهن، احمدرضاعابدزاده، حتى رويانيان وحبيب كاشانى ( قبل از اشتى كنان)و... تمام فورواردهاى هم دوره شماوتمام داوران اصلا ادمهاى بدى هستند وشما خوبيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (208529)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ۰۳:۱۴
توی این دور و زمونه اگه بخوای زندگی خوبی داشته باشی , نقطه ضعف هم پیدا می کنی . چه توی هنرمندان و چه توی ورزشکاران. مگر اینکه به زندگی عادی خودت راضی باشی و مجیز فدرتمندان را نگی که کار خیلی سختیه و فقط از بعضی ها که خدا زیادشون کنه برای ما ملت بر میاد (208530)