به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۰۸۶

آمادگی ایتالیا برای ساخت ماشین​آلات

گروه اقتصادي: شرکت دانیلی (DANIELI) ایتالیا آمادگی خود را برای ساخت کارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی در ایران اعلام کرد.
آمادگی ایتالیا برای ساخت ماشین​آلات
رئيس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت دانیلی ایتالیا در دیدارمعاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو فوق اظهار داشت: دانیلی آماده توسعه همکاری بیشتر با ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی است. جیان پیترو بندتی پس از چهار سال دوباره به ایران سفر کرده و همزمان با شرکت در همایش فولاد به همراه مدیران ارشد با رئیس و معاونان ایمیدرو جلسه ای برگزار کرد. وی ضمن اشاره به حضور چندین ساله دانیلی در ایران و علاقمندی به توسعه بیشتر روابط با ایمیدرو در حوزه معدن و صنایع معدنی بویژه ساخت کارخانه فولاد اعلام کرد: هم اکنون ساخت کارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات فولادی در شهرضا اصفهان آغاز شده و تا 15 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید بر گسترش روابط ایران با کشور ایتالیا و همچنین توسعه روابط بیشتر ایمیدرو با شرکت دانیلی پیشنهادکرد: ایمیدرو آمادگی کامل برای ساخت کارخانه تولید فولاد به ظرفیت پنج میلیون تن با همکاری و مشارکت شرکت دانیلی به صورت EPCF ، سرمایه گذاری مشترک با ایمیدرو و یا بخش خصوصی را دارد و تمامی بستر های لازم برای این سرمایه گذاری را فراهم خواهد کرد. وی تاکید کرد: شرکت های فولاد ساز خارجی بسیاری برای همکاری با ایمیدرو در بخش معادن و صنایع معدنی اعلام آمادگی کردند و ما به دنبال سرعت بخشیدن به روند تولید فولاد در کشور هستیم.

در پایان این دیدار رئیس هیات مدیره دانیلی ضمن استقبال از پیشنهاد کرباسیان اظهار داشت: با بررسی های فنی لازم زمینه برای همکاری جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد. در ادامه جلسه بندتی ضمن اشاره به آکادمی دانیلی در ایتالیا ، آمادگی کامل دانیلی برای آموزش مدیران میانی و کارشناسان فولاد ایران وجود دارد تا از این طریق دانش فنی ، توان مدیریتی و انتقال تجربیات چندین ساله دانیلی در صنعت فولاد به شرکت های فولاد ساز ایرانی منتقل شود.
مرجع : ايسنا