به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۳۳۲۲

راکعی: انتظار مردم از صداوسیما محقق نشد

گروه سياسي:​ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتظاری که مردم از صداوسیما در قبال دولت منتخب خود دارند، به هیچ وجه از بدو انتخاب دولت تدبیر و امید تاکنون در این رسانه محقق نشده است.
راکعی: انتظار مردم از صداوسیما محقق نشد
فاطمه راکعی با بیان اینکه "تعامل صداوسیما با دولت تدبیر و امید قابل مقایسه با دولت گذشته نیست"، اظهار کرد: اگر صداوسیما یکی از عوامل بزرگ دولت گذشته بود، در شرایط فعلی کاری در جهت تقویت دولت انجام نمی‌دهد و حداقل انعکاس منظم اقدامات انجام شده در دولت هم در دستور کارش نیست. وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد افرادی در صداوسیما هستند که از نظر فکری خواهان دولت نیستند یا هنوز در جهت فکری سیاسی دولت قبلی به سر می‌برند. این نماینده پیشین مجلس با اشاره به اینکه "مذاکرات هسته‌ای با هماهنگی دولت و مقام معظم رهبری انجام می‌شود"، گفت: مقام معظم رهبری بطور مکرر تاکید داشتند که مذاکره‌کنندگان فرزندان ملت هستند و باید از آنها حمایت کرد یعنی آنها را تضعیف نکنیم و اجازه دهیم کارشان را انجام دهند اما جای تعجب است که برخی گروه‌ها و افراد به این توصیه‌ها توجهی نمی‌کنند و همیشه بر طبل مخالفت با دولت می‌کوبند که یکی از این گروه‌ها، صداوسیماست.

راکعی با بیان اینکه "احتیاج مردم به امید، از اولویت‌هایی بود که دولت تدبیر و امید را روی کار آورد"، تصریح کرد: مردم نیازمند دولتی بودند که بتواند جلب اعتماد کند و در جهت تحقق خواسته‌های ملت تلاش کرده و دولتی متعادل باشد یعنی از افراظ و تفریط به دور باشد، پس این دولت با درایت و رای آگاهانه مردم شکل گرفت اما صداوسیما حداقل انعکاس فعالیت‌های این دولت در جهت آشتی، وفاق و وحدت ملی را در اولویت‌های کاری خود ندارد.
مرجع : ايسنا