به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۳۳۳۲

ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه

گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه
فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور گفت: امروز و فردا در نوار شمالی کشور بارش باران و کاهش دما را خواهیم داشت که آذربایجان غربی، گیلان، شمال سمنان، خراسان بارش باران نیز پیش‌بینی می‌شود. وی با بیان اینکه امروز برای دامنه زاگرس، ارتفاعات لرستان، خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، ادامه داد: امروز برای سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات البرز و بخش شمالی خراسان و قسمت‌های کوهستانی بارش برف خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری ، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود ودر ارتفاعات افزایش ابر را شاهد خواهیم بود. گودرزی بیان کرد: امروز حداکثر دمای تهران به 15 درجه و فردا به 7 درجه خواهد رسید و تا چهارشنبه شب بارش باران در پایتخت وجود نخواهد داشت. در واقع با وجود موج بارشی از چهارشنبه شب و پنج شنبه شاهد بارش باران برای تهران خواهیم بود.

*صبح‌های استان کرمانشاه تا پایان هفته بسیار سرد است

وی در خصوص هوای کرمانشاه تا پایان هفته افزود: امروز هوای کرمانشاه نیمه ابری بوده و در ارتفاعات ابری پیش‌بینی می‌شود که برای فردای این استان هوا صاف خواهد بود؛ ولی با ورود سامانه جدید از چهارشنبه ما برای این استان در چهارشنبه شب،‌ پنج شنبه و جمعه بارش باران پیش‌بینی می‌کنیم. کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: صبح‌های این هفته کرمانشاه بسیار سرد است و فردا صبح به 2 درجه زیر صفر و سه‌شنبه صبح به 5 درجه زیر صفر خواهد رسید البته ظهرهای آفتابی در این استان حاکم است ولی از بعدازظهر (4 الی 5 بعدازظهر ) هوای سرد را در این استان شاهد هستیم. گودرزی گفت: با ورود سامانه جدید از روز چهارشنبه ما از غرب کشور شاهد بارش‌ها خواهیم بود.
مرجع : تسنيم