کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لغو نمايش يک فيلم در دانشگاه تهران

ايسنا , 4 اسفند 1392 ساعت 19:10

گروه فرهنگ و هنر: مایش فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی در دانشگاه تهران لغو شد.


مجری طرح برگزاری مراسم نمایش فیلم منتخب جشنواره‌ی فیلم فجر در دانشگاه تهران  درباره‌ی علت به نمایش درنیامدن این فیلم گفت: من و آقای علی محمدی(دستیار آقای حجازی) روز قبل، نمایش فیلم را تست کامل کردیم و بدون هیچ مشکلی پخش شد اما امروز (4 اسفند ماه) بعد از حضور دانشجویان در تالار دانشکده ادبیات و روشن کردن دستگاه پروجکشن، متوجه شدیم که لامپ دستگاه سوخته است.

رضا میر مهرابی ضمن عذرخواهی از عوامل فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» که در این برنامه حضور داشتند ادامه داد: هدف من و دوستانم این است تا ضمن جلب نظر کارگردان و تهیه کننده این فیلم، بتوانیم سانس فوق العاده برای پخش آن جایگزین کنیم. او افزود: به مناسبت هفته‌ی «هنر هفتم» تصمیم گرفتیم که 7 فیلم جشنواره فجر را در دانشگاه تهران به نمایش بگذاریم که متاسفانه امکانش فراهم نشد تا سه فیلم دیگر را نمایش دهیم بنابراین 4 فیلم را نمایش می‌دهیم.

مجری طرح هفته«هنر هفتم» تصریح کرد: ان‌ شاالله مشکل بوجود آمده تا عصر امروز برطرف می‌شود تا در روز‌های آینده سه فیلم «شیار 143» ، «آذر، شهدخت.....»، و «خط ویژه» به نمایش درآمد. در نمایش «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» هنگامه قاضیانی، روح الله حجازی، هادی علی محمدی حضور داشتند و قرار بود نشست نقد و بررسی آن برگزار شود که به دلیل نقص فنی در نمایش این فیلم، نشست هم برگزار نشد.


کد مطلب: 33393

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/33393/لغو-نمايش-يک-فيلم-دانشگاه-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir