به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۳۴۶۰
اظهارنظر عجیب مایلی کهن

كريمي «فوق‌العاده با تدبیر» است يا نيست؟

گروه ورزشي: سايت بانک ورزش نوشت: محمد مایلی‌کهن در مصاحبه اخیرش که حسابی هم جنجالی شده، در توصیف علی کریمی به این کلمات اشاره کرده است: «باهوش و فوق‌العاده با تدبیر!»
كريمي «فوق‌العاده با تدبیر» است يا نيست؟
این در حالی است که جادوگر محبوب فوتبال ایران طی این سال‌ها همیشه از سوی منتقدانش به عدم تدبیر متهم می‌شده است. بسیاری بر این باورند که کریمی اگر می‌توانست تصمیم درست را در زمان صحیح اتخاذ کند، دستاوردهای فوتبالی‌اش بسیار بیشتر از این می‌شد. کافی بود شماره هشت در روزهای اوجش پیشنهاد اتلتیکو مادرید را می‌پذیرفت و به جای تباه کردن عمرش در لیگ امارات، به فوتبال سطح بالای اسپانیا می‌پیوست.

همچنین عدم پذیرش دعوت علی دایی از او برای حضور در بازی‌های پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ هم انتقادات فراوانی را به دنبال آورد. کریمی در بسیاری از موارد چوب اظهارنظرهای نا به هنگامش را خورده و در این شرایط توصیف او با اصطلاحی همچون «با تدبیر» فقط از عهده کسی مثل مایلی‌کهن برمی‌آید. شاید هم تدبیر جادوگر از نظر مایلی‌کهن، جنگش با علی دایی بوده است!

....از آدمای شهر بیزام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۸
هم کریمی هم مایلی ... مقابل دایی هیچی نیستید.
هرچند امکان داره یه مدت خودتونو بکشید . (209289)
امبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۹
بعضی ها هر چی بیشتر حرف بزنن بیشتر آّبروی خودشون رو می برن (209291)
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۵
فقط بر علیه دایی باش؛ اونوقت منتظر انواع تعریف های خلاقانه از طرف برادر مایلی کهن باش.
این آقا نه تنها چشم نداره پرسپولیس علی دایی قهرمان بشه بلکه بر خلاف ادعای پرسپولیسی بودنش، حاضره پرسپولیس بره دسته یک فقط برای اینکه دایی خراب بشه. (209318)