به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۳۳۵۲۸

صداوسیما دولت را مورد تمسخر قرار مي‌دهد

گروه سياسي: نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به نامه خود به صداوسیما به دلیل اشاعه اکاذیب در این سازمان گفت: جوابیه صدا و سیما در برنامه درگوشی جمعه گذشته، چیزی جز تمسخر مجدد دولت نبود.
«حسام الدین آشنا» در گفت وگو با ايرنا در پاسخ به این سوال که آیا صداوسیما پاسخ نامه‌ای را که برای این سازمان فرستاده اید، داده یا خیر، گفت: صداوسیما روز جمعه گذشته در برنامه درگوشی به نامه من پاسخ گفت! گفتنی است نماینده دولت در شورای نظارت بر صداوسیما روز 26 بهمن ماه در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما ادعای این رسانه مبنی بر حضور مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس را «اشاعه اکاذیب» خواند و خواستار اصلاح این رویه شد. در ادامه این نامه آمده بود: ˈاز آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است که انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفا از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیات همراه رییس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی توان اشتباهی عادی تلقی کرد. مستدعی است دستور فرمایید ضمن اصلاح مصداق در اولین برنامه، نسبت به اصلاح رویه نیز اقدام عاجل صورت بگیرد.ˈ پس از آن بود که آشنا در صفحه مجازی شخصی خود در یادداشتی به قانون حق پاسخگویی افراد در صدا و سیما از این رسانه به سبب اجرایی نکردن قوانین اشاره کرده و آن را مورد نقد قرار داده بود.

....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۰:۲۹
اصلاح طلبان و اعتدال طلبان!! دارند با درد بی رسانگی می سوزند و می سازند و دستشان هم به هیچ جا نمی رسد. تلویزیون در دستتان نباشد یعنی یک دشمن سرسخت دارید که شب و روز برایتان نمی گذارد. (209401)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۰:۴۰
تمسخر دولت مردمي، اهانت به مردم ايران است. آقايون بلدند براي يك روزنامه قشون كشي كنند.ولي گويا اينا خودي هستند؟ (209403)
ج....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۰:۵۲
داغ ورشكستگي است. تحمل كنيد،تا سيمايشان رسواتر شود. مردم كه خوب مي فهمند. جاي نگراني نيست. (209405)
....از آدمای شهر بیزام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۱:۵۱
مردم دیگه یه صدا و سیما اعتقادی ندارن . هرچند من نماینده کل مردم نیستم که اینو بگم..
اما خب یه سری به نظرسنجی ها بزنید معلوم میشه . (209424)
چ...د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۱:۵۲
مسئولين صدا وسيما الكي خوشند.خودشان كه مي پسندند، بجاي مردم هم تصميم مي گيرند. فقط بيت المال حرام مي كنند. (209425)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۲:۱۰
آقای آشنا با آنکه اطمینان دارم که با صدق و صفای کامل به مسئولیت های خود میپردازید.اما فکر میکنم آنطوریکه باید از اهرم های قدرتی که قانونا در دست شماست نتوانسته اید استفاده کنید . و گرنه صدا و سیما ارثیه ای نیست که ملت به کسی اهدا کرده باشد. که خود را همه کاره بدانند و هر طوری که به مصلحت خودشانست عمل کنند. (209430)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۲:۴۵
نگران نباشید. اظهارات تلویزیون اکثرا تاثیر معکوس دارد. (209434)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ ۲۳:۵۸
صدا وسیمای میلی همینه !نگران نباشید 8 سال هاشمی و خاتمی را کوبیدند ولی بعد از ان کسی رییس جمهور شد که که توسط خاتمی و هاشمی مورد حمایت اشکار قرار گرفت! پس منتظر باشید مرد م در مجلس دهم دوباره کارت قرمز به صدا و سیما بدهند ! صدا و سیما با رفتار خود و پول بی زبان مردم اعصاب اکثریت را خورد میکند تا دلش خنک شود ! (209452)