به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۵۷۹

روحاني: سفر به استان‌ها وظيفه دولت است

گروه سياسي:​ رئیس‌جمهور گفت: دولت سفر به مناطق مختلف کشور و دیدار با مردم را جزو وظایف خود می‌داند؛ چراکه این فرصت خوبی برای اعضای دولت است تا از نزدیک با سخنان، اندیشه‌ها، پیشنهادات و مطالبات مردم آشناتر شوند و بتوانند برنامه‌های واقعی برای سراسر کشور اجرا کنند.
روحاني: سفر به استان‌ها وظيفه دولت است
 حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به فروردگاه بین‌المللی بندرعباس، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان جزو استان‌های استراتژیک ایران است و از جمله چهار استانی است که در کناره خلیج‌فارس و دریای عمان قرار دارند و بسیار حائز اهمیت هستند چراکه دروازه کشور به جهان و آب‌های آزاد هستند. رئیس‌جمهور با اشاره به ویژگی‌های استان هرمزگان اظهار کرد: این استان از جهات گوناگون از جمله مسأله حمل و نقل و بنادر مجهز که بیشترین حمل کالا از جهت صادرات و واردات از طریق این بنادر صورت می‌گیرد، برای ما مهم است. روحانی ادامه داد: این سفر برای ما فرصت مغتنمی جهت دیدار با مردم استان هرمزگان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های مردم هرمزگان و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع از مرزهای کشور، گفت: برای دولت افتخار است که چند روزی میهمان مردم عزیز استان باشم. رئیس‌جمهور در ادامه افزود: سفر دولت به سراسر کشور و استان‌های مختلف، در فرصت‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد. ورود رئیس‌جمهور به بندرعباس و سخنان وی در جمع خبرنگاران بطور زنده از شبکه استانی هرمزگان پخش شد.