به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۳۵۹۶
چه کسی برنده خواهد شد؟

رقابت داغ برای کسب کفش طلا فصل

گروه ورزشی: رقابت برای کفش طلای بعدی داغ تر می‌شود. لوئیس سوارز، کریستیانو رونالدو و دیگو کوستا در 2 ماه مانده به پایان لیگ‌ها در حال رقابتی شانه به شانه هستند.
رقابت داغ برای کسب کفش طلا فصل
مهاجم اروگووئه‌ای لیورپول با 23 گل پیشتاز این رقابت است و بعد از او کریستیانو رونالدو با 22 و دیگو کوستا با 21 گل قرار دارند؛ هرچند بازیکن رئال مادرید تاکنون دارای بهترین میانگین گلزنی بوده است. اما در پایان فصل چه کسی برترین گلزن خواهد بود؟

لوئیز سواز
او مرد سال لیگ برتر است. او 5 مسابقه ابتدایی را به دلیل محرومیت از دست داده بود. او دیر شروع کرد، اما با تمام قدرت خود را نشان داد. در نقطه تاریک کارنامه او، تاکنون وی در مقابل تیمهای برتر لیگ دست خالی از زمین خارج شده است. بهترین روز او در این فصل مقابل نورویچ رقم خورد، جایی که او موفق به ثبت چهار گل در یک بازی شد.

کریستیانو رونالدو
میانگین گلزنی او بعد از اینکه دیدار مقابل وایادولید را از دست داد دچار افت و خیز شده بود - دیدار هفته 15، در 30 نوامبر - و با 3 جلسه محرومیت این آمار بدتر هم شد.

دیگو کوستا
به تازگی سرعت اتلتیکو به طور قابل توجهی کاهش یافته است، و همین مسئله در مورد دیگو کوستا هم صادق است. با این حال، بازیکن برزیلی اسپانیایی توانایی بازگشت به عرصه رقابت را دارد.