به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۳۶۶۳

معرفی دو تلفن جدید از خانواده ال​جي

گروه فناوری: با تمرکز ویژه ال‌جی برای هر چه بیشتر نشان‌دادن برند خود به جهان تکنولوژی و جلب توجه و نگاه‌ها به محصولات سری G، طبیعی است که اندکی بازار دیگر سری محصولات این شرکت از رنگ و رونق بیفتد. اما کنگره جهانی موبایل امسال، فرصت مناسبی به این غول کره‌ای داده تا جان‌تازه‌ای بر پیکره سری‌هایی همچون سری F بدمد و در کنار معرفی محصولات اصلی خود، نیم نگاهی هم به بازار میان‌رده‌ها داشته باشد.
معرفی دو تلفن جدید از خانواده ال​جي
اولین مدل از تلفن‌های هوشمند میان رده ال‌جی، تلفنی 4.5 اینچی با رزولوشن WVGA یا 800 در 400 پیکسل است که در قلب خود تراشه اسنپ‌دراگون 400 و پردازشگر چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی را به عنوان هسته مرکزی دارد. از جمله دیگر ویژگی‌های F70 می‌توان به دوربین با سنسوری به اندازه 5 مگاپیکسل و باطری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر بر ساعت به همراه حافظه با گنجایش اندک 4 گیگابایت اشاره نمود.
در طرف دیگر، F90 با مشخصات فنی مشابه ولی با اختلاف جزئی در اندازه صفحه نمایش، یعنی وجود صفحه نمایش 4.7 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین دوربین نیز با سنسوری بزرگتر، یعنی یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که می‌تواند تجربه بهتری از تصویر برداری را با خود به همراه داشته باشد.

هر دو مدل خانواده F، از درگاه میکرو‌اس‌دی بهره می‌برند که به کمک آن‌ می‌توانید گنجایش حافظه داخلی را افزایش داده و خیال خود را از این بابت راحت نمایید. هر چند غالب تلفن‌های میان رده‌ای که دو مدل تازه سری F نیز جزئی از آن‌ها قرار می‌گیرند، به لحاظ طراحی و بدنه چندان قابل تعریف و تمجید نیستند، اما ال‌جی تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر کردن این بخش انجام داده است تا کاربران در حین استفاده از این دستگاه حس استفاده از یک کالای بی‌کیفیت را نداشته باشند.
مرجع : هیتنا