به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۹ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۳۳۹۵۶

ارضي: عده ای ما را افراطی مي‌دانند اما...

گروه سياسي: حاج منصور ارضی با حضور در محل دومین همایش ملی هیئات محوری و برگزیده کشور که به همت جامعه ایمانی مشعر در شهر مقدس قم و در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد، توصیه‌هایی را به مدیران و مسئولین هیئات حاضر در همایش ارائه کرد.
ارضي: عده ای ما را افراطی مي‌دانند اما...
به گزارش وارث، حاج منصور ارضی ديروز پنج‌شنبه به بیان برخی از مطالب درباره مدیریت هیئت پرداخت که در ادامه بخشی از سخنان وی را می‌خوانید:
...این توفیق نوکری که به عنوان ناظم هیئت یا مداح و منبری هیئت هستید و بر دوش شما افتاده را قدر بدانید و در برابر همه خودتان را خدمتگزار بدانید و این خدمتگزار بودن نکته بسیار مهمی است.
...در روزهای گذشته عده‌ای ما را افراطی و تندرو خطاب کردند و رسما اعلام کردند که همه بدبختی ما بخاطر این بی ترمزی‌هاست! این‌ها بایستی بدانند که حزب‌الله پای دینش ایستاده است. خب، اگر می‌خواهید هیئت موفقی داشته باشید بایستی به این نکات توجه و دقت بیشتری داشته باشید.
...خود مدیر هیئت باید در رابطه با خودش یکسری نکات را رعایت کند. اولاً بدانیم برای اجرای یک مراسم شما نیاز به هماهنگی و گرفتن مشاور دارید. اول اینکه بایستی با واعظ و مداح هیئت خود هماهنگ باشید.
دوم ، هماهنگی با کسانی که در برگزاری این هیئت نقش دارند و دخیل هستند.
...آنقدر رئیس هیئت بایستی مراقبت از نفس داشته باشد که اگر مثلا مریضی پیش آنها آمد و درخواست دعا کرد، دعایش کند و آن بیمار شفا بگیرد! باید اینگونه باشد و البته این را هم بایستی از لطف و رابطه آن دعا با ذوات مقدسه اهل بیت(ع) بداند.