به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۳۴۳۳۲
کشور نیاز به همدلی و همراهی دارد

نقدپذیری اصولگرایان فقط یک ادعاست

گروه سياسي: دبیرکمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات تاکید کرد: ادعای آزادمنشی و نقدپذیری اصولگرایان فقط یک ادعاست که با عملکرد آنها در دولت قبل هیچ سنخیتی ندارد.
نقدپذیری اصولگرایان فقط یک ادعاست
علی محمد حاضری، در خصوص انتقاد برخی از اصولگرایان مبنی بر اینکه دولت انتقادناپذیر است، گفت: همین که در مجلسی که در برابر دولت سابق تسلیم محض بود، از دولت تدبیر و امید انتقاد می‌شود و وزرا برای پاسخگویی به مجلس می ‌روند نشانه این است که در دولت فضای انتقاد‌پذیری وجود دارد.
وی با اشاره به انتقادات روزنامه‌های اصولگرا به دولت اظهار داشت: اگر به صفحات روزنامه‌های مخالف دولت نگاه کنیم می‌بینیم که صفحات این روزنامه آکنده از انتقاد و مخالفت با دولت است و هیچ برخوردی با این روزنامه‌ها نشده است در حالی که در دولت اصولگرا سابق هرگونه نقد کردن و انتقاد به دولت جرم محسوب می‌شد و آن روزنامه و رسانه پس از مدتی توسط دولت مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت و در آخر توقیف می‌شد. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد:خوشبختانه فضای انتقادناپذیری دولت سابق برچیده شده است و مطبوعات و رسانه‌ها بی‌واهمه نقد می‌کنند؛ هرچند که هنوز بی‌مهری‌ها نسبت به برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب هنوز ادامه دارد. حاضری افزود: افرادی در دولت سابق راه را برای نقد کردن بسته بودند اینک در برخی مسائل سیاسی پیشتاز مخالفت با دولت هستند.

دبیر کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان دولت را معصوم و بی‌اشتباه نمی‌دانند، تصریح کرد: اینک کشور در شرایطی قرار دارد که نیاز به همدلی و همراهی دارد و باید از دولت حمایت كرد، اما اگر اشتباهی هم صورت گرفت باید متذکر شد و ما نقد را تابو نمی‌دانیم.
مرجع : ايلنا