کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با التماس مردم مشکلات حل نمی‌شود

ايسنا , 13 اسفند 1392 ساعت 16:27

گروه سياسي: نماینده تبریزدر مجلس گفت: وظیفه ذاتی حاکمیت خدمت به مردم است و با اینکه مردم برای حل مشکلات خود به این و آن التماس کنند مشکلات حل نمی شود.


مسعود پزشکیان  اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن اولویت‌ها هر برنامه و بودجه‌ای با شکست مواجه خواهد شد. وی ایجاد توقعات نابجا در بین مردم را ناصحیح دانست و گفت: ما در این کشور میزان پولمان معلوم است، ما باید بر اساس پولمان ادعا کنیم و توقع و تقاضا ایجاد کنیم. پزشکیان خاطر نشان کرد: طرح موضوعات بدون نگاه کارشناسی شده اشتباه است و اجرای برنامه های کشور باید از کانال تخصصی بگذرد.

وی با اشاره به پیش بینی 30 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای بهداشت و درمان شهرهای زیر 20 هزار خانوار یاد آور شد: علاوه بر آن نزدیک به 50 هزار میلیارد ریال و دقیقاً 480 میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای کمک به بیماران صعب العلاج و نیازمند در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: با تزریق این مبالغ به بدنه بهداشت و در مان کشور و در صورت برنامه ریزی صحیح برای هزینه کرد‌ها شاهد تحول بزرگی در عرصه بهداشت و درمان کشور خواهیم بود.

نماینده  تبریز، نگاه دولت به امر بهداشت و درمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه دولت فعلی بر خلاف دولت قبلی خود پیشقدم در اجرای برنامه های بهداشتی است و امیدواریم این نگاه همچنان ادامه داشته باشد.

 


کد مطلب: 34428

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/34428/التماس-مردم-مشکلات-حل-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir