به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۴۶۹۳

نامه سرگشاده مویس به هواداران یونایتد

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که این روزها تحت فشار وحشتناکی به کار ادامه می دهد، امروز نامه ای سرگشاده برای هواداران تیمش نوشته است. دیوید مویس در شرایط فعلی نیتی برای کنار کشیدن از نیمکت منچستریونایتد ندارد و به منچستری ها اطمینان می دهد که آسمان همیشه ابری نخواهد ماند.
نامه سرگشاده مویس به هواداران یونایتد
وی نوشت: از همان ابتدا می‌دانستم مربیگری در من یونایتد شغل دشواری خواهد بود اما هرگز پیش بینی چنین فصل سختی را نمی‌کردم. بی تردید من، کادر فنی، بازیکن‌ها و همه شما هوادارها همه کار خواهیم کرد تا این فصل را جبران کنیم.  شما به یک منچستریونایتد بسیار موفق خو گرفته بودید و حمایتی که در این فصل از من و بازیکنانم کردید بی نظیر بود. در بیرون خانه نیز هواداران ما در کشور بهترین هستند. حمایت از تیم وقتی که پیروز می‌شود آسان است، اما زمانی که نتایج به هم ریخت، شما وفاداری فوق العاده‌ای نشان دادید.

هر جا که می‌رویم، آدم‌های خارج از باشگاه حرف‌های زیادی برای گفتن درباره منچستریونایتد دارند اما ما همچنان در این مقطع حساس سال در کنار هم خواهیم ماند. تردیدی ندارم که این اوضاع تغییر خواهد کرد. هر اتفاقی که در این دوران رخ داده، از ما یک تیم قوی‌تر برای آینده می‌سازد. در طول این سال‌ها پیروزی‌های بزرگی را تماشا کرده‌اید. شکی نیست که این پیروزی ها باز هم در باشگاه به وقوع خواهند پیوست. من و بازیکنانم هر چه در توان داریم انجام می‌دهیم تا بهانه تشویق کردن در اولدترافورد را به شما بدهیم.
مرجع : بانک ورزش