به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۴۷۲۰

سنگاپور مرکز ثروتمندان آسیا می​شود

گروه اقتصادي: پیش بینی شده که شهر سنگاپور تا سال 2023 می تواند از شهر توکیو در زمینه تعداد افراد ثروتمند پیشی بگیرد و تبدیل به شهری با بیشترین افزاد ثروتمند در آسیا شود.
سنگاپور مرکز ثروتمندان آسیا می​شود
تا سال 2023 شهر سنگاپور بیش از 4878 نفر ثروتمند با ثروتی بیش از 30 میلیون دلار خواهد داشت. رشدی 55 درصدی نسبت به سال گذشته آن. شهر توکیو نیز تا سال 2023 به رتبه چهارم و پس از شهر نیویورک سقوط خواهد کرد. مرکز اصلی رقابت در میان شهرهای ثروتمند آسیا خواهد بود که نسبت به سایر مناطق جهان با رشد سریعتری مواجه است. طبق اطلاعات جدیدی که به تازگی منتشر شده است شهر سنگاپور جایگزین توکیو به عنوان گرانترین شهر جهان شده است. این شهر پس از اینکه قیمت صاحب شدن یک خودرو را افزایش داد به میزان 5 رتبه صعود کرد.

بزرگ ترین رشد در میان ثروتمندان شهرهای جهان در شهر هوچی مینها ویتنام رخ خواهد داد که تا سال 2023 با رشدی چندین برابری از 90 نفر به 246 نفر خواهد رسید. محیط اقتصادی سنگاپور، ثبات وضعیت سیاسی و رشد مناسب این شهر باعث شده تا سرمایه‌گزاران بسیاری به این مکان رجوع کنند. بیش از یک چهارم ثروتمندان آسیایی در نظر دارند تا در 12 ماه آینده خانه دومی در یک شهر دیگر خریداری کنند و سنگاپور اکنون به عنوان دومین شهر مورد نظر پس از لندن قرار دارد.
مرجع : ايسنا