به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۴۸۰۳

مارادونا: انگيزه مسی در جام‌جهاني زياد شد

گروه ورزشي: اسطوره فوتبال آرژانتین از این که توپ طلای 2013 به لیونل مسی نرسید، خوشحال شد.
مارادونا: انگيزه مسی در جام‌جهاني زياد شد
ال‌دیگو در گفت‌وگویی که با روزنامه دیلی FT انگلیس داشت، دراین‌باره عنوان کرد:‌ وقتی توپ طلای 2013 به مسی نرسید، خوشحال شدم؛ چرا که این ناکامی انگیزه او را برای درخشش در جام‌جهانی زیاد خواهد کرد. از دست دادن توپ طلا به مسی انگیزه می‌دهد تا برای کسب توپ طلای جدید در جام‌جهانی بدرخشد. قهرمانی در جام‌جهانی برای مسی ضروری‌تر از توپ طلاست. امیدوارم که او به این رویایی خود هم دست یابد. البته باید این را بگویم که مسی برای اثبات توانایی‌های خود نیازی به قهرمانی در جام‌جهانی ندارد. او بازیکنی بزرگ است و استعدادی استثنایی دارد.

اسطوره فوتبال آرژانتین که در جام‌جهانی 2010 هدایت آلبی‌سلسته را بر عهده داشت و تیمش با شکست سنگین برابر آلمان از دور رقابت‌ها کنار رفت، افزود: هیچ وقت اشک‌های مسی بعد از شکست برابر آلمان را فراموش نمی‌کنم. در آن هنگام من سرمربی آرژانتین بودم. امیدوارم مسی با قهرمانی در برزیل آن روزهای تلخ را فراموش کند.

کریستیانو رونالدو موفق شد در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2013 به سلطه چهار ساله لیونل مسی پایان دهد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و دومین توپ طلای خود را به دست آورد. کریستیانو رونالدو در حالی به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 انتخاب شد که مسی هفته‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد. مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین از این که توپ طلای 2013 به مسی نرسیده است، خوشحال است.