به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۴۹۰۰

وينگادا سرمربي تيم ملي المپيک ايران شد

گروه ورزشی: نلو وينگادا تا پايان المپيک 2016 ريودوژانيرو سرمربي تيم ملي فوتبال المپيک ايران شد و قرار است اين مربي براي امضاي قرارداد نهايي خود به تهران سفر کند.
وينگادا سرمربي تيم ملي المپيک ايران شد
نلو وينگاداي پرتغالي امروز (شنبه) پس از آخرين مذاکرات با فدراسيون فوتبال سرانجام هدايت تيم ملي المپيک (اميد) را برعهده گرفت.  توافق وينگادا و فدراسيون براي عقد قرارداد دو سال و نيم و تا پايان بازي‌هاي المپيک 2016 ريودوژانيرو است. قرار شده فدراسيون پيش‌ قرارداد را آماده کرده و براي وينگادا ايميل کند تا پس از امضاي طرفين، در هفته آينده به تهران سفر کرده و قرارداد اصلي را هم امضا کند و به سرعت برنامه‌هاي تيم المپيک را پيش ببرد.

وينگادا اگر چه به شکل‌گيري اين توافق بسيار علاقمند نشان مي‌داد اما تا پيش از امضاي نهايي قرارداد همه چيز را قطعي نمي‌داند و در اين باره به ايسنا گفت: از نظر من بيش از 90 درصد کار قطعي شده اما جزيياتي هنوز باقي‌مانده که تا هفته آينده به ايران سفر مي‌کنم و قرارداد را بصورت حضوري و روي کاغذ نهايي مي‌کنيم. وينگادا که در ابتدا مبلغي سالانه بيش از 400 هزار دلار طلب کرده بود، با پيشنهاد 250 و سپس 300 هزار دلاري فدراسيون مواجه شد و نهايتا با مبلغ سالانه 360 هزار دلار هدايت تيم اميد ايران را پذيرفت. مذاکرات فدراسيون و اين مربي در روزهاي اخير تقريبا نهايي شده بود و سرانجام امروز (شنبه) آخرين توافق‌ها در اين باره صورت گرفت.
مرجع : ایسنا