به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۳۴۹۲۹

محمد رویانیان: دادسرا خانه من است

گروه ورزشي: محمد رویانیان مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت کشور در واکنش به برخی اخبار رسانه ها مبنی بر حضور در دادسرا در روزهای اخیر گفت: به دادسرای جمهوری اسلامی ایران رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.
محمد رویانیان: دادسرا خانه من است
رویانیان در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سئوال که گفته مي‌شود امروز در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حضور یافته اید، اظهار داشت: امروز در تشییع جنازه سردار هدایتی شرکت کردم و همه نیز من را دیدند. رییس سابق ستاد سوخت کشور حضور خود در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت در تاریخ 14 اسفند ماه جاری را نیز تکذیب کرد و افزود: رفتن به دادسرای جمهوری اسلامی ایران مگر جرم است؟ من یک نظامی و ضابط دادگستری هستم و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است. رویانیان با بیان اینکه «قوه قضاییه مظهر عدالت است» گفت: 35 سال ضابط قوه قضاییه بودم و الان هم هر روز به قوه قضاییه مي‌روم و افتخار هم مي‌کنم.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس افزود: جواب من این است که هر روز به دادسرا مي‌روم و افتخار مي‌کنم. دادسرا خانه من است و 35 سال ضابط دادگستری و قوه قضاییه بودم و قوه قضاییه خانه امن خدمتگزاران، مستضعفین و مظلومان است. رویانیان با بیان اینکه برخی رسانه ها خبر حضور وی در دادسرای کارکنان دولت را منتشر کرده اند، گفت: رسانه های بیگانه این اخبار را منتشر کرده اند و من با آنها کاری ندارم، زیرا ضد انقلاب هستند. برخی رسانه ها مدعی شده اند که رویانیان چهارشنبه هفته گذشته ( 14 اسفند ماه جاری) به منظور ارایه پاره ای توضیحات در دادسرای کارکنان دولت حضور یافته است.