به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۳۴۹۳۴
ادامه روند پیروزی های متوالی بایرن

نتايج هفته بيست و چهارم بوندس ليگا

گروه ورزشی: بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ شانزدهمین پیروزی متوالی تیمشان را در زمین وولفسبورگ با به ثمر رساندن 6 گل جشن گرفتند و این تیم را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند.
نتايج هفته بيست و چهارم بوندس ليگا
شاگردان پپ گواردیولا در آغاز رقابت های هفته بیست و چهارم بوندسیلگا برابر تیم وولفسبورگ قرار گرفتند و برابر این تیم به پیروزی رسیدند. در این دیدار ابتدا تیم وولفسبورگ با گلی که نالدو برای این تیم در دقیقه 17 به ثمر رساند، از بایرن مونیخ پیش افتاد اما با گل هایی که ژردان شقیری در دقیقه 26، توماس مولر در دقایق 63 و 78، ماریو ماندژوکیچ در دقایق 67 و 80 و فرانک ریبری در دقیقه 71 برای تیم بایرن به ثمر رساندند تیم میزبان را گلباران کرده و شکست دادند. بایرن با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به 68 امتیاز رساند و فاصله اش را با تیم دوم به 23 امتیاز افزایش داد. در دیگر دیدار همزمان تیم برانشوآیگ در حالیکه دنیل داوری دروازه بان ملی پوش ایرانی را در ترکیب خود داشت، با نتیجه 2 بر 2 برابر اشتوتگارت متوقف و یک قدم دیگر به سقوط به دسته پایین تر نزدیک شد. در سایر دیدارهای همزمان، این نتایج بدست آمد:

** مونشن گلادباخ یک آگزبورگ 2
گل ها: رافائل در دقیقه 5 و توبیاس وارنر در دقیقه 81 برای گلادباخ و خلیل آنتین توپ در دقیقه 25 برای آگزبورگ

** هامبورگ یک فرانکفورت یک
گل: الکساندر مولانگ در دقیقه 29 برای فرانکفورت و هاکان کالان اوغلو در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی برای هامبورگ

** هانوفر یک بایرلورکوزن یک
گل ها: گونزالو کاسترو در دقیقه 29 برای لورکوزن و آرتیمس رودوتوس در دقیقه 33 برای هانوفر

** شالکه 4 هافن هایم صفر
گل ها: کلاوس یان هونتلار در دقایق 6، 28، 31 و 79 برای شالکه

** اشتوتگارت 2 برانشوآیگ 2
گل ها: الکساندرو ماکسیم در دقیقه 30 و مارتین هارنیک در دقیقه 35 برای تیم اشتوتگارت و یان هوشیت در دقیقه 24 و ارمین بیکاکیچ در دقیقه 82 برای برانشوآیگ