به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۵۰۹۲
به احمد توکلی؛ عطف به دفاع از عزت ملی و فرياد «واعزتا»يش!

صبح بخير آقاي توكلي؛ عزت ملی را روحاني لگدمال کرده؟

گروه سياسي: یکی از شاخصه‌هاي طیفی از برادران اصولگرا این است که فن خطابه و موعظه را خوب بلدند ولی نه برای خودی‌ها و رفقا، بلکه برای غیرخودی‌ها و رقبا!. هر وقت پای فساد و یا سوء مدیریت هم تیمی‌ها در بین بوده است، اغماض و سکوت در کنار بهره‌مندی از نعمت‌های بیکران دیدن و نگفتن رویه غالب بوده است، ولی زمانه‌ای که تصمیم گیرندگان و مجریان قانون از هم تیمی آنها نباشند، این برادران امتحان پس داده، زمین و زمان را بهم بافته‌اند تا بلکه با مظلوم‌نمایی و تظاهر به حقانیت! مدیران طيف مقابل را با بي انصافي تمام و كمال زیر سوال ببرند و...
صبح بخير آقاي توكلي؛ عزت ملی را روحاني لگدمال کرده؟
حسن فاتحي

داشتم نامه دکتر توکلی به آقای روحانی را در سایت متعلق به ايشان مرور می‌کردم که عطف دفاع از عزت ملی که برادر عزیز ذیل همین کلمه ارزشی نامه خود را مرقوم نموده بودند، بنده نیز عطف به همین کلمه ارزشی عزت ملی، نکات زیر را به ايشان یادآوری مي‌نمایم، باشد که نقش اصل‌کاری‌ها نیز در این نامه مورد توجه دوباره بوده باشد.

آقای احمد توکلی در فرازی از نامه خود عنوان نموده‌اند «در وضعیت فعلی که در حال انجام مذاکرات مهم پیرامون حقوق ملت شریف ایران در مصافی ناعادلانه با دشمنان ایران و اسلام هستیم، هرچه این عزت‌مندی بیشتر حفظ و تقویت شود، توفیق فرزندان انقلاب در مذاکرات افزون خواهد شد.»

سوال من از آقاي توکلی این است که بینی بین‌اله...چه کسانی و کدام جریاناتی ملت ایران را در نقاب ارزش و ادعای مبارزه با فساد به شکلی نرم و براندازانه به مصافی ناعادلانه مجبورکردند؟ بنده هیچ دلم نمي‌خواهد به علل واقعی حوادث تلخ 88 بپردازم که هم شما واقفید و هم اکثریت ملت، منتها آن زمانه‌ای که با ادبیاتی فاخر!! که حتی زیبنده خدمتگذار و نیروی خدماتی یک شرکت دولتی هم نبود، دشمنان ایران و اسلام را تحریک مي‌کردند و هل من مبارز مي‌طلبیدند تا از جیب ملت هزینه کنند تا دوران عوام‌فریبی خویش را سر کنند، چرا شما بزرگوار سکوت کرده بودید که هیچ، بلکه با تمام توان، رقبایتان را فتنه گر و یاغی به مردم معرفی مي‌کرديد؟!

آقای توکلی؛ این مشیت الهی است که سکوت در برابر ظلم و تحقیر ملتی را در پی خواهد داشت، و اگر مدعیان بصیرت دیروز که هرجنبنده ذی‌شعوری را برچسب فتنه و ضد ولایت مي‌چسباندند، اندکی مورد نقد شما و برادران اصولگرا بودند، امروز در چنين وضعیتي قرار نمي‌گرفتیم.

آقای احمد توکلی شما یکی از نمایندگان قابل احترام هستید که در کنار زرنگی‌ها و فرصت‌طلبی‌هایي که غالب برادران اصول گرا دارند، یک شاخصه مردم پسند هم دارید و آن اینکه تلاش مي‌کنید صدای مخالفین خود را بشنوید...

آقای توکلی بنده بیش از دویست یادداشت در نقد افراطیون در آن زمان خطر و فتنه سواری در سایت شما نوشته بودم، که متاسفانه در آرشیو سایت شما یادداشت‌های بنده بدون عنوان نویسنده همچنان حفظ شده است، چکیده نقد من به برادران اصول گرا درآن زمان این بود که از دیانت و ارزشها بهره ابزاری نبریم، به نام ولایت نظام را تضعیف نکنیم، منتقدین خود را فتنه گر و...خطاب ننماییم، برای مدیریت‌ها، امام زمان (عج) را به چالش نکشیم، بخاطر پول از بصیرت‌هاي علوی کپی برداری تقلبی نداشته باشیم، جلوی هتاکان به مراجع و شخصیت‌های که مردم دوستشان دارند را بگیریم، در حرم امام خمینی (ره) به بیت امام توهین ننماییم، در نقاب ولایت مداری، باندبازی و تیم گرایی نداشته باشیم و.... ولی نتیجه این نقدهای شهروندی چه شد؟

حالا شما بزرگوار در قامت یک نماینده مردمی ظاهر شدید و از آقای روحانی که سیاست خارجه‌اش بی‌اجازه رهبری نفس نمي‌کشد، سوال کردید که در مصاف ناعادلانه فلان شدیم و بهمان؟ و فرياد واعزتا سر مي‌دهيد...؟

اول شما جواب بدهید که چرا در کنار برادر حدادعادل رفیق شفیقتان، بی عدالتی‌های چهار ساله گذشته را ندیده گرفتید و حتی در برهه‌ای برای یکدست کردن صدای عوام‌فریبی و هیاهوي 8 ساله، تلاش نمودید بجای علی لاریجانی، حدادعادل رئیس مجلس شود؟

آقای احمد توکلی؛ اول شما جواب بدهید که چرا با اغماض و مدارا‌ي مشکوک، تمام رقبای احمدي‌نژاد را سران فتنه ناميدید تا سوء مدیریتها هم در درون و هم درعرصه برونی چنان رواج یافت که به نام مبارزه بافساد و عدالت!، اختلاس سه هزار ميلیاردی و آنهم با نقش برخی نمایندگان شکل گرفت؟

آقای توکلی؛ بابک زنجانی چگونه و با شراکت و همراهی چه کسانی توانست بابک ميلیاردی شود و نبض وزارت نفت را دردست بگیرد؟

آقای توکلی؛ شما اول بفرمایید که چرا برخی دوستان مدعی بصیرت در نقاب بصیرت افزایی ميلیونها و بلکه میلیاردها از بیت المال سرکشیدند و بجای دور زدن تحریم‌ها مردم را دراصل دور زدند؟

آقای توکلی عزیز؛ نماینده باید شجاع باشد، بینی‌بین‌اله، علت‌العلل سوء مدیریت‌ها چه کسی و یا چه کسانی بودند که شما هنوز هم نمي‌خواهید و یا بخاطر ملاحظاتی از گفتن اصل کاری‌ها واهمه دارید؟

آقای توکلی؛ اجازه بدهید فقط با طرح یک سوال افکار عمومی را به علت العلل تحقیر ملت رهنمون نمایم، چرا هنوز که هنوز است افراطیون از تریبونهای نماز جمعه سوء‌استفاده مي‌نمایند؟ آقای توکلی آیا داوران حق بازی هم دارند؟ 

مخلص کلام اینکه: آقای دکتر توکلی و رفقا؛ شما در پیشگاه ملت باید جواب پس دهید، این از عجایب جامعه ماست که جماعتی می‌زنند، خراب مي‌کنند، خزانه مملكت را به غارت مي‌برند و... و تازه فرافکنی هم مي‌نمایند!

حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۸:۵۱
عالی بود ممنون بهار. (211777)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۰
آقای روحانی عزت ملت رامعامله کرد
مذاکره کنندگان ایرانی بی سوادی بیش نیستند که حتی بلد نیستند متن توافق نامه را ترجمه کنند
خاک بر سر ما (211886)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۸
طبق گفته های طایب که در اینترنت موجود است توکلی عضو کمیته 16 نفره ای بود که دو سال بعد پیروزی اول خاتمی ، برعلیه اصلاحات تشکیل شد و اعضای دیگر ان باهنر و نادران و احمدی نژاد و . . . . بودند و ماحصل ان جلسات معجزه هزاره سوم بود که ایران را 80 سال عقب انداخت و کشور را تا مرز جنگ با قدرتهای اول دنیا هم پیش برد، نخبه ها و سرمایه گذاران کشور را فراری داد و در سال 88 با مدیریت زیر صفر وزیر کشور سرمایه دارش در انتخابات 88 کشور را دچار بحران کرد، این توکلی اگر عرضه خودکشی ندارد حداقل باید عذرخواهی کند (211924)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۰:۴۷
آدمی سعی می کند حرف نزند اجازه نمی دهند.آقای توکلی روزگاری با دارودسته روزنامه شان معتقد بودند که در اسلام بازنشستگی نداریم و فرد باید تا زمانی که کار می کند مزد بگیرد!حقوق بازنشستگی چه معنی دارد؟نمی دانم حالا هم به آن اندیشه باقیست یا آب وهوای دولت فخیمه به مغزشان ساخته است؟کسی با آن سطح اندیشه حق دارد در باره امثال دکتر روحانی اینگونه تعزیه بخواند!! مملکت 24 سال است دست شماست.یک جا نشان بدهید که لیاقت اداره کشور را داشته اید یا اینکه عزتی با تصمیمات شما ایجاد شده باشد.... (212051)
۰
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۵:۲۶
تنها با جمله آخرت موافقم. البته ما خودت و دوستان هستین. (211938)
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۵:۴۶
یادشون رفت شما رو ببرن برا ترجمه.
امثال شما تو مجلس داد میزنن که چرا آقای ظریف انگلیسی حرف میزنه ما نمی فهمیم. عزت چیه آقا امین؟ اینکه به کل دنیا بپریم و چشممون رو به این حقیقت ببندیم که دشمنی با غرب ما رو به یه کره شمالی دیگه تبدیل میکنه. البته حزب حاکم بر کره شمالی در ناز و نعمتن. مردم بدبختن و امثال شماها به مردمی که از گشنگی دارن میمیرن و لب به اعتراض باز میکنن رو خائن و بی عزت خطاب میکنن چون دردشون رو نچشیدید.حالا یه دولت اومده داره حد اعتدال رو تو همه چی رعایت میکنه معترضش شدید (211947)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۹:۴۲
. . . جنابعالی بفرمائید سواد چه هست تا بلکه ملت از نصایح و سواد جنابتان بهره برده و در پی ان باشند صد البته که منظورتان عوامفریبی و توزیع سیب زمینی پلاسیده،بردن کشور به استانه جنگ به خاطر مشتی کاغذ پاره ،باج دادن به کشورهای کمونیستی ،واردات کالاها و داروهای تقلبی چینی برادر خواندن کافران مست ،اختلاسهای میلیاردی در تمامی وزارتخانه ها ،فساد و فحشا ،استخدام پسر خاله ای با مدرک فوق سیکلم و اگر ادامه دهم میشود مثنوی هفتاد من کاغذ ،آخ که چه دوران سیاهی (212033)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۹:۴۶
اگر علاقه دارید از توافق نامه مطلع بشوید ، بهتر است زبان انگلیسی بلد شوید و بروید سواد یاد بگیرید . حالا خودت بگو امین خان بیسواد کیه ؟1!!! (212037)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۵
آقای توکلی و دوستان در قرار دادن کشور در این وضیعیت شریک هستند ...و این سخنان فرار به جلو است اما در پیشگاه وجدان خودشان چه جوابی دارند؟؟؟؟ چون با هوش هستند و میدانستند حمایت یا سکوت در برابر دولت احمدی نژاد چه سرانجامی خواهد داشت.... (211890)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۵:۳۰
سلام..
جای تعجب داره که این حرفا زده میشه.. توکلی از مخالفین سرسخت احمدی نژاد بود.. یعنی اینقدر گذشت تاریخ باعث فراموش ذهن ها و خاطرات میشه؟!!
در زمان دولت قبل کجا آمریکا جرات تهدید داشت.. که اگر هم کرد دلمان خوش بو جواب قاطعانه دادیم.. الان هم تحریم می کنند و هم تهدید و پرو پرو به ایران هم سفرمیکنند.. آمارهایتان را از کجا می آورید.. این آمارها همان امارهای بدون سند در دولت قبلی توسط شماهاست...
80سال به عقب برگشتیم!! هر موقع دولت شما توانست به اندازه نیمی از دولت قبل مرد مرا خانه دار کند بعد.. (211940)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۹:۰۹
یکی از علت های اصلی در افزایش فساد برخوردهای خطی و گروهی است یعنی ندیدن فساد خود وخودی ها و بزرگنمائی خطای دیگران و غیر خودی ها که اصولگرایان مهارت خاصی در این زمینه ها دارند . (211778)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۱
۹۹ درصد ما ایرانیها این خصوصیت رو داریم به اصولگرا واصلاح طلب بودن ربطی نداره (211913)
عقیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۰
بینی بین اله عین واقعیت گفتید اما این جماعت پاسخگو نبوده و نخواهند بود و همیشه حق به جانب ایستاده چونکه.........................اما ملت همه چیز را میداند گذشته دیگر گذشت اکنون هر خانواده چند دانشجو دارد وبسیار آگاهند (211780)
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۵
درود بر نویسنده این متن! واقعا با تمام وجود برای آقای توکلی متاسفم! (211781)
آرش
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۸:۱۳
عقیل جان زیادازحرفهای توکلی دلگیرنشو این توکلی درزمان وزارت خود که اوج جنگ بود 800نفراز نیروهای حزب اللهی برکنارشدند ککش هم نگزید .200 میلیون تومان از پول آنزمان وام گرفت تاروزنامه منتشرکند اما سرازانگلیس درآورد (211987)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۶
چرا الان اقای توکلی به این فکر افتادهاند؟اقای توکلی سالهاست که نقش میان لحافی و بازی میکنید.قطعا ترس شما از مجلس اینده است ولا غیر. (211782)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۰۹:۵۹
عااااااااااااااااااالی بود (211783)
مجردي
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۳
خطابه خوبي بود وخوب بلديد با آنچه كه خود منكر آنيد (توهين و تخريب ديگران )ديگران را تخريب كنيد .هر عقل سليمي مي داند كسي كه منكر سخنان خود است فقط و فقط سوفيسطي بيش نيست.شما كه لالايي بلدي چرا خوابت نمي بره .عزيز دل برادر .توهين به ديگران شكلات است در دهان شما . دليل و مدرك داريد رو كنيد تا ما هم بدانيم .با حرف مي توان هر چيز نامربوطي را به افراد موجه چسباند .مي دانم و مي گويم با اين شمشير از رو بستن جز دستان خود را نمي بريد .آرزومند خوشي هاي شما. (211784)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۹
آقاي توكلي شخص منصفي است در دولت قبل هم انتقادات زيادي داشت
در اين مورد واقعا شورش دراومده و حق با ايشونه (211874)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۵۸
آقای مجردی از خواب خرگوشی بیدارشو نکند توهم شریک 1000میلیلرد پول نفت از بین رفته توسط دودولت قبلی هستی ودلیل ومدرک می خواهی دلایل ومدارک دست خودتان است فقط ما میدانیم 1000میلیاردنفت قروخته شده وما بدبخت تر شده ایم (211883)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۹
مجردی عزیز در متن بالا با دقت تمام نگاه کن ببین آیا توهینی به آقای توکلی شده یا اینکه باید به شما هم صبح بخیر گفت اگر خودتان را به خواب نمیزنید دوباره... (211909)
علیرضا
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۳۲
آقا شما خوبی؟ در جریان امورات نیستی انگار! چرا پرش افکار داری عزیز دل؟ شما اگه تو ایران زندگی میکنی (که بعید میدونیم.بفرما شما اصلاتا بچه کجایی؟ پرچم ایرانت کو؟) اندر احوالات این ملت نگون بخت افسرده و ناامید یه نظر بنداز. چشمت و باز نمیکنی و ناگفته پیداست دنبال بهانه گیری هستی تا دلیل و مدرک!! وگرنه وضعیت اقتصاد ما، فرهنگ و روابط ما با مردمان خود و با جامعه بین الملل که بازخورد سکوت. . . درداور امثال توکلی و حداد عادل هاست، دلیل روشن و مدرک موجه ماست برای نقد کردن و نه بقول شما توهین! (211911)
حمید . رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۷
صاحب نظر و فیلسوف عزیز . کمی هم به اخبار اختلاس و ... دوستانتان بیاندازید بد نیست تا ببینید هم کیشانتان چه بر سر ما آوردند.!!؟؟ چه تهمت ها که نزدید و هنوز دست بردار نیستید . اما قیامتی نیز در کار است. منتظر چنین روزی هستیم . دنیا دست شماست . عیبی نیست!!؟؟ (211917)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۴
به گزارش سایت تابناک‌، تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس ایران، یکی از موضوعات جنجال برانگیز نمایندگان مجلس است. به همین سبب در تیرماه سال جاری، یک فوریت طرح اصلاح ماده(۸۴) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که با امضای ۲۵ نماینده تقدیم مجلس شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

اما مجموع تعطیلات نمایندگان در سال ۹۲ به شرح زیر بوده است:

اول سال: ۱۸ روز اول
‌‌تعطیلات آخر هفته: ۱۰٥ روز
‌‌‌تعطیلات ماهانه: ۱۰۰ البته منهای روزهای پنجشنبه و جمعه‌
تعطیلات رسمی: ۱٤ روز
‌‌تعطیلات تابستانی: ۳۰ روز‌
مرخصی‌ ۲۰ روز (211920)
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۷
واقعا سوال اساسی همسنه که «آیا داوران هم حق بازی دارند؟» (211785)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۱۹
در جامعه ما به اثبات رسیده که علاوه بر داوران ,مدیر عامل و سرپرست و کمک داوران نیز اجازه بازی دارند .
دنبال چه می گردی؟ اون......... (211901)
همشهري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۸
آفرين بر شما كه حرف اين ملت مظلوم را زديد اما افسوس كه در اين كشور ديوار حاشا براي بعضي ها بلند است (211786)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۹
جالب است که دوربین 20:30 با ایشان به سادگی مصاحبه می‌کند و ایشان هم حدود 5 دقیقه یک نفس درباره‌ی این موضوع مصاحبه می‌کند اما به خود فرض نمی‌داند که پیش از هر چیز، از روابط خود بهتر استفاده کند تا این موضوع با مقامات ذی‌نفوذ مطرح شود.

متأسفم که بگویم برخی افراد در کشور تنها خود را عمار می‌دانند و هر کاری که دیگرانی غیر از آنان انجام دهند، منشأ خطا و دارای ظرفیت نقد است.

متأسفم که قرار نبود آبروی مؤمن از تریبون مجلس برده شود اما در جریان رأی اعتماد بحث قسم خوردن وزیر نفت مطرح شد. (211787)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۰۹
حالا شما بزرگوار در قامت یک نماینده مردمی ظاهر شدید و از آقای روحانی که سیاست خارجه‌اش بی‌اجازه رهبری نفس نمي‌کشد، سوال کردید که در مصاف ناعادلانه فلان شدیم و بهمان؟ و فرياد واعزتا سر مي‌دهيد...؟
نکته مهم همینه... آقایون مخالف سیاست خارجی دولت یازدهم اینو میدونید و انقدر مخالفت می کنید؟؟!!!! (211788)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۰
ایشان حتماً باید به خاطر حمایت از رییس دولت سابق به مردم جواب پس بدهد اما پشت این‌گونه جنجال‌ها و مصاحبه به 20:30 می‌خواهند کار دیگری کنند. (211789)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۱
این صحبتها ادمو یاد یک کلام از مادر عروس بشنوید میندازه. (211790)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۴
اقای توکلی شما از جمله نمایندگان دوره ای هستید که بیشترین دزدیها از بیت المال در ان صورت گرفته است صدای شما تا حالا کجا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ (211791)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۵
حرف دلمو گفتی (211792)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۱
در پیشگاه ملت که هیچ , جواب اصلی در پیشگاه خداست , که عزیزی فرموده بودند وای از رسوایی روز قیامت؟ (211793)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۱
مرسي آقاي فاتحي ولي افسوس كه چند ساليه دارن اين مسائل رو واسه ملت اينجوري عادي سازي مي كنند كه كار بجايي رسيده كه ملت در مقابل شنيدن اخبار اختلاس اونم هزاران ميلياردي و عوام فريبي و دور زدن مردم فقط اكتفا مي كنند بگفتن آواي نچ نچ نچ يا سر تكان دادن در حاليكه اگر اين اتفاق در هر جامعه دموكراتيكي رخ ميداد كلهم عوام فريبان خلا قدرت ميشدن بدست ملت !!! (211794)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۲۹
فکر کردم دیگه آقای توکلی پیام انتخابات را دریافت کرده ولی ظاهرا نگرفته یاداروری میکنم(اینکه ملت به هر قیمتی یعنی به قیمت نچرخیدن کشور به قیمت از بین بردن کشور و به قیمت هرج و مرج و جنگ انرژی هسته ای را نمی خواهد بلکه با همان عزت و با همان اصول انقلابی و زیرکی خواستار هسته ای است. آقایی توکلی وقتی اقتصاد خراب بشه ما خود به خود حتی آن پنج دصد هم نمی توانیم بدست بیاریم (211795)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۳۱
ادامه ...در جایی فکر کنم در خود بهار نیوز خواندم که برای تکمیل نیروگاه بوشهر روسها هر ما 40 ملیار دلار می خواهند حالا بودجه سرانه ما در بهترین حالت هم 120 ملیار دار هست که حالا هم کمتر از نصف رسید. به خودتان و به ملت رحم کنید (211796)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۳۸
تحقیر ملت بیشتر ازاینکه اینهمه فساد مالی در کشور هست.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (211798)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۴۴
یک جمله هم من اضافه میکنم و آن اینکه چوب خدا صدا ندارد. بزودی آنان که سالهاست بر گرده ملت سوار شده اند و آنان را تازیانه میزنند و به آنان تلقین میکنند که تحمل درد این تازیانه برای آنها عبادت است بزودی متحمل تازیانه های الهی خواهند شد و کوس رسوایی شان همه جا را میگیرد. (211799)
محمد
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۵۸
میدانید من یک ایرانی ام با پنجاه سال عمر که در این خاک روئیده و حق را برای مام وطن ادا نکردهام اما خوشحالم خیانت نکرده ام.بنابر این عمیقا معتقدم...دین و شرع آلاتی حربی شده اند تا عده ای.... تا آنجا که میتوانند فلاکت و بدبختی را برای ایران و ایرانی ببار آورند..................... (211800)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۰:۵۹
جاناسخن از دل مامیگویی.ولی کوگوش شنوا (211801)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۰
مقصر شخص روحانی است (211802)
مسکوت نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۲
اگر انصاف بود و اندکی ترس از خدا و اندکی آبرو و حیا ، ساکتان سالیان گذشته که به خاطر در راس امور بودن دغدغه نان و آب نداشتند اینک باید با این همه دلیل آشکار از فساد و گناه آب می شدند و در زمین فرو می رفتند . اما دریغ که شهوت قدرت چنان است که تا سرازیری قبر شیطان را روی کول خود دارد. (211804)
ايران و ايرانيان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۲
روحت شاد بهارنيوز . . . (211805)
مسعود 60 چی!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۰۸
زنده باد اعتدال و روحانی!
که اگر الان این دولت نبود ، شاید حداقل و کم کمش 70 درصد مردم از اینکه نمیتونستن عقاید و افکارشون رو بازگو کنند ، هلاک میشدند.
دم رییس جمهورمون گرم که خودش هر هفته رو یک موضوع دست میذاره و افراطی ها رو خودش هدایت فکری میکنه!! ( بهار نامردی اگه منتشر نکنی کلشو!) (211806)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۰
رییس جمهور گفتند" اسامی فاسدان اقتصادی نباید در جیب باشد واز رسانه ها خواستند با شجاعت اسامی را به مردم (مال باختگان ) اعلام کنند"

اگراسامی همرا هان واقعی بابک زنجانی در غارت ثروت ملی افشائ گردد

اگر اسامی فساد های گسترده در مناطق ازاد افشائ گردد

اگراسامی صاحبان معوقات 100 میلیاردی و غیر قانونی بانکی و متعلق به مردم ایران افشا گردد

اگر اسامی اختلاس گران ورانت خوران واقعی آنها و وابستگیهایشان به افراد افشائ گردد


خودتان حدس بزنید قیمت سوراخ موش می شود دانه ایی چند؟؟؟!!!!!! (211807)
omid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۰
و اينكه چرا رسانه ملي كشور عرصه تاخت و تاز افراطيون شده است؟؟؟
و چرا افرادي كه كشور را به اين فلاكت انداختند پاسخگوي عملكرد فاجعه آميز خود نيستند و طلبكارانه با مردم برخورد مي كنند؟؟ و ... (211808)
ایران آباد (کورا....)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۱۶
چه زیبا عنوان نمودی >کاش این صاحبان زور فقط یکدقیقه به ظلمی که در حق این مردم انجام دادند فکر کنند وبعد داد سخن را تا اسمان بلند کنند واین قدر به جای مردم تصمیم نگیرند وحرف نزنند (211810)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۰
متاسفانه صداوسیماهم طرفدار احمد توکلیه (211811)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۰
آفرین به شما آفرین به بهار......... (211812)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۳۸
ای کاش آقای توکلی و دوستانشان که رگهای غیرتشان باد کرده در این 8 سال یکبار این طور فریاد میزدند
دیگر حنای اینها پیش مردم اندیشمند و آزاده رنگی نداره (211815)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۴۲
"این از عجایب جامعه ماست که جماعتی میزنند، خراب می کنند، خزانه مملکت را..." و برای تامین نیاز های اداره کشور، ملت باید از یارانه ای که در مقابل بخشی از تورم ناشی از سیاست های غلط اقتصادی همین جماعت دریافت می کند، صرف نظر کند!؟ (211817)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۴۷
چی بگم از این توکلی ها فقط خدا به داد ملت برسه (211818)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۰
آقای فاتحی! ماههاست که دیگه به سایت الف سر نمیزنم! چون ماههاست که مخالف و نظر مخالف جایی تو این سایت ندارن!! بشخصه برای آقای توکلی احترام زیادی قائل بودم(حتی با وجود اینکه میدونستم گاها از ایشون هم اشتباهات فاحشی سر میزنه! مثلا رأی به احمدی نژاد در دور دوم با وجود اینکه میدونست طرف چه اعجوبه ایه!!) ولی تو انتخابات اخیر از وقتی که محبوبش رأی نیاورد،از این رو به اون رو شد!! دیگه شمار اشتباهاتش از دست من و شما در رفته و سایتش هم ارزش دیدن نداره! خیلی خودتونو اذیت نکنین... (211820)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۲:۲۸
امثال ایشان باید بابت حمایتشان از رییس دولت سابق و عدم حمایت از نامزد اصولگرای دیگر جواب بدهند. (211834)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۵۳
برادر من! پس تو انتخابات اخیر،من بودم که سایتمو تبدیل به ستاد تبلیغاتی قالیباف کرده بودم؟! (211919)
ونوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۳
بدی آدما اینه که نمیدونند در محضر خدا هستند وروزی باید جوابگوی ظلمی که به مردم کردند باشند آقای توکلی به خودتون بیایید ودر حق مردم کوتاهی نکنید وبدانید آه مظلومین گریبان شما را میگیرد (211823)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۸
با سلام.با احترام به نويسنده اين مطلب.من فكر نميكنم آقاي توكلي را با ديگران مقايسه كردن درست باشه. ايشون در مسائل اقتصادي و در حوضه كار خودشون بسيار از اون دولت و كارهاشون انتقاد و نامه سرگشاده نوشتن.اگر هم انتقادي نسبت به كار ايشون هست بايد بدور از هرگونه تعصبي نوشته بشه. اصلولگراهاي تندرو را نميشود به ايشان نسبت داد. (211827)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۲:۲۸
نمی‌توانم باور کنم که ایشان در جریان گرفتن رأی اعتماد وزیر نفت درحالیکه گفتند: «من موافق وزارت زنگنه بودم و برای ایشان رأی جمع کردم» اما آن سخنرانی را به عنوان مخالف بکنند.

برادر عزیز. گذر از +10 به -10 با پرش اتفاق نمی‌افتد و باید از صفر بگذری. نمی‌شود که ایشان موافق 100 درصدی وزیر نفت باشد و بعد یکدفعه بدون گذر از صفر به منفی برسد! (211833)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۲:۱۲
حرفهای توکلی هم درست است و هم صحبتهای نویسنده (211831)
kave irani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۲:۳۹
با سلام تا حالا فکر میکردم دلسوزان این کشور در مدت این چند سال گذشته مردن اما الان فهمیدن نمردن خواب بودن (211836)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۱
از قدیم گفته اند :حرف حساب جواب ندارد . وای به روزگار این ملت و این مملکت . خانه از پایبست ویران است . (211837)
قببقب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۰
وعده های بی تدبیری و نا امیدی (211846)
مهدی l
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۶
اقای توکلی انصاف خوب انسان داشته باشد مگر شما باهمین تریبون درزمان قطعنامه هایی که معروف بود به کاغذ پاره کجا بودید ان وقت باید به فکر عزت ایران عزیز بودیم (211848)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۶
انشا الله دوره بعد در انتخاب نماینده دقت کنیم که امثال اینها توکلی ها و....از این دسته افراد زیاد هستن به مجلس راه پیدا نکنن (211849)
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۰۹
اصولگراها اصولاً این مدلی هستند.!!!!! (211850)
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۲
مرتضی ادیب یزدی گفت: رفع فیلتر از فیس بوک یک فاجعه فرهنگی در پی خواهد داشت که به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود!
و این نگرانی نگرانی تک تک آحاد ملت می باشد.!!
یکی نیست بگه باباجان اصلاً ریاضی خوندی شما؟؟؟؟؟ بیش از 4 میلیون ایرانی از جمله خود بنده عضو فیس بوک هستیم. اونوقت شما میگی تک تک آحاد ملت؟؟؟!!!!!!
بابا جان اونی که دوست دارید یه خورده چشماتونو باز کنید و از این توهمات دست بردارید والله مملکت مشکلات عظیم تری از این حرف ها داره. (211852)
کم صواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۲۲
آقای توکلی شما که اقتصاد خوانده اید چرا مدلی برای برون رفت از این همه مشکلات اقتصادی ارائه نمی دهید ؟چرا شما که توانایی کاری را دارید گوشه ای را نمیچسبید تا خر لنگ از جای خود بلند شود ؟ (211863)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۳۷
تو این مملکت خیلی ها یک شبه میلیاردر میشن مثل بابک زنجانی ها و غيره و آنوقت کارمندا و کارگر های بیچار ه بايد با هیچ اینهمه گرانی و تورم رو تحمل کنن اما دریغ از یک نماينده که به داد این قشر برسه ؟؟؟ (211870)
6565
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۴
ازآقاي توكلي واقعا بعيدبوداين كار.........................
ايشون دردولت قبل كجابودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان بهشون برخورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (211875)
امیر
Sweden
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۵
من از طرفدار های آقای روحانی هستم ولی لطفاً از ایشان بت درست نکنید. که این کار دقیقاً تکرار اشتباه است. در ضمن آقای توکلیهیچ وقت ساکت نبوده و از ننمایندگان فعال حقوق مردم میباشد. درست مثل علی آقا مطهری (211876)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۹
واقعاحرفهاي اقاي توكلي درست استومنطقي (211879)
جلال
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۸
ایشان این انتخابات نه ... صدتا انتخابات دیگر نماینده مجلس خواهند بود میگن نه نگاه کن ............ ایشان اگر عمار زمانه بود زمان اقای احمدی نژاد یک حرکتی میزد ... البته اینها همیشه دنبال منافع خودشان هستند اگر این اتفاقات در ژاپن افتاده بود تمام نماینده های مجلس و قوه مجریه خودکشی میکردند ولی اینجا تازه زبانشان دراز است (211891)
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۱۸
ای ولا کوبنده بود. (211900)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۱۹
خوب بود ذکر میشد که توکلی منتقد سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد بود همیشه.اما بهر حال همه این اصولگراها تا 1 سال دیگه توی مجلس اند.دیگه نمیبینیمشون (211902)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۳
باسلام یکی از دلایل سر شکستگی های این مملکت حضور افراطیون در راس امور در دوره 8 ساله گذشته بود-از این امور میتوتان به نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره کرد که مهم ترین نهاد فرهنگی این مملکت است-جایی که منصور واعظی رفیق شفیق احمدی نژاد چگونه تازید و چگونه فضای فرهنگی مملکت را به شدت مسموم کرد.الان هم که رفته با بیش از 150000000000 ریال تعهد مالی روی دست دبیر کل جدید گذاشته است.خدای بالای سر را شاهد میگیرم که چگونه کتابهای احمدی نژاد و و خانم ایشان برای کتابخانه های عمومی خریداری میشد! (211904)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۵
آقای عراقچی ادعای احمد توکلی را تکذیب کردند (211916)
فیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۵:۳۷
فردای قیامت در پیش گاه عدل الهی مسببان اصلی خیانت و سوئ استفاده کنندگان از بیت المال و تمامی دوستان آقای توکلی و اصول گرایان به اصطلاح محترم و به نوعی مثلا دلسوزان نظام که حتی به اندازه اتمی هم به نظام و مملکت دل نمی سوزانند . باید جوابگو باشند . (211943)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۷:۴۲
انقلاب قبل از خودآگاهی توده ها فاجعه است . دکتر شریعتی (211983)
asad
United States
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۸:۳۳
اگر ازادی بیان کامل وجود داشت هیچکس جرعت خوردن بیتالمال را نمیکرد اگر نیمی از نمایندگان ملت حق طلب بودند و حافظ منافع ملت احدی دست درازی به اموال مملکت را نداشت تا این مشکلات در اینده بر طرف نشود همینی که هست شاید بد از بدتر خدا خودش به ملت رحم کند (212002)
یار خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۱
حسن فاتحی . شما که فکر میکنید الان مملکت در اوج عزت هست برای نمونه چند مورد را متذکر میشوم در خلوت خودت فکر کن.
1توزیع سبد کالا به اون شکل که آبروی نظام بردید و حرف شرمن که گفت ایران پول بلوکه شده خود را برای سبد کالا خرج کرد 2 اون همه بی احترامی و توهین به ایران مردم غیور ایران از سوی امریکا و غرب که فقط با لبخند اقای ظریف همراه بود3 منحل کردن تشکلی که مخالفان هالییود و اسرائیل از خود امریکا در آن شرکت میکردند به امید اینکه حسن نیت نشان دهید ولی در عوض ساخت دوباره چند فیلم ضد ایرانی (212011)
ونوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۱۹:۱۰
آقای محمد روپوش گذاشتن روی حقیقت ظلم نیست ؟ (212021)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۳:۳۸
ونوس محترم اولا سرپوش درست است نه روپوش! دیگر اینکه محمد کجا بر حقیقتی سرپوش گذاشته که ظلمی کرده باشد؟او داستان کتاب خریدن را افشا کرده این ظلم است؟آدم از برخی اندیشه ها حیرت می کند به خدا! (212127)
درد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۰:۳۸
آقای توکلی باید هم در مقابل احمدی نژاد سکوت میکرد چون میدونست که اگر صداش در بیاد احمدی نژاد پرونده هاشو رو میکنه.
وقتی احمدی نژاد به برادران لاریجانی که ریاست دو قوه را در اختیار داشتند رحم نکرد قطعا به امثال توکلی و دوستانش هیچوقت رحم نمیکرد.
مشکل روحانی اینه که در مقابل این افراد کوتاه میاد اگر 4تا از پرونده هاشونو رو کنه اینا دیگه صداشون در نمیاد. (212048)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۱:۰۷
بنده یک جانبازشیمیایی اعصاب وروان هستم آقای توکلی که دنبال عزت ایران هستندچرااحمدی نژادودارودسته اش که 800میلیارددلارپول این مملکت رامعلوم نیست چکارکردندگنگ شده بودوحرف نمیزدبادنیادرافتادن عزت میاره یاگرسنگی مردم بابا بخداپیغمبر بایهودی های قلعه خیبرهم صلح کرد بخاطرمردم مردم ایران دچار مشکل هستندچراتندروی میکنید (212060)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۲۳:۴۳
ابراهیمی عزیز عزتت افزون باد.هرچند برخی تنها جانبازی را جانباز می دانند که تفکرشان به آن مافیا نزدیک باشد.با همین سوء استفاده ها از خانواده شهیدان به ناروا عده ای طلبکار در اذهان عمومی درست کرده اند.می گویند سپاهی وبسیجی ورزمنده ای ناب است که با ما باشد وهیچ فکر هم نکند.ما به جای او فکر می کینم او فقط عمل کند البته به آنچه ما می گوییم.امثال شما برادر عزیزم این نقشه را خنثا می کنید که خدا یارتان باد. (212131)