به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۳۵۲۸۱

پرداخت حقوق​بازنشستگان​با 20درصد افزایش

گروه اقتصادي: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1393 گفت: حقوق جدید بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده براساس این میزان افزایش پرداخت می‌شود.
پرداخت حقوق​بازنشستگان​با 20درصد افزایش
ایراندخت عطاریان افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزء برنامه‌ها و رویکرد ملی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: مصوبه هیأت وزیران درخصوص افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 1393 نیز بیانگر توجه و اهتمام ویژه دولت به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته است. مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: براساس مصوبه هیأت وزیران حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده 600 هزار تومان تعیین شده است.

عطاریان با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان در سال 92 حدود 900 هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش 20 درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و 80 هزار تومان خواهد رسید. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: حقوق فروردین ماه بازنشستگان با افزایش 20 درصدی پرداخت می‌شود و بزودی صدور احکام جدید یک میلیون و 200 هزار بازنشسته نیز آغاز خواهد شد.
مرجع : ايسنا