به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۵۶۳۴
رئیس بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری اعلام كرد:

رهبر انقلاب از سیر تا پیاز مذاکرات مطلعند

گروه سياسي: رئیس بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز با همه گرانی‌ها و تورمی که وجود دارد مردم در 22 بهمن با شور وصف ناشدنی از ترکیب‌ها و رنگ‌های مختلف حاضر می‌شوند. روز قدس با دهان روزه و روزهای دیگر در گرما و سرما حاضر می‌شوند و مسئولان باید قدر مردم را بدانند. اگر این اعتقاد نبود انقلاب اسلامی به این نقطه نمی‌رسید.
رهبر انقلاب از سیر تا پیاز مذاکرات مطلعند

حجت‌الاسلام علي اكبر ناطق نوری افزود: ما مشکلات زیادی داریم. اشکال و انتقاد هم داریم به خود ما هم انتقاد وارد است، ولی در دنیا هیچ کشوری مانند ایران مستقل نیست.مثلا آمریکا که ابرقدرت است و مقتدر جنایتکار اما رئیس‌جمهور آمریکا وقتی به اسرائیل می‌رود یا فراکسیون صهیونیست‌ها جلسه می‌گذارند، می بینید که رئیس‌جمهور آمریکا چقدر ذلیل و خوار می‌شود و ناگزیر است تملق صهیونیست‌ها را بگوید.

وی افزود: ما مذاکره با 1+5 را انجام می‌دهیم که البته مقام معظم رهبری اذن دادند و بدون اذن ایشان کسی سراغ مذاکره نمی‌رود اما هوشمندانه است و یک نرمش قهرمانانه در مذاکره دنبال می‌شود اما در دام توطئه دشمن نمی‌افتیم.
رئیس بازرسی ویژه دفتر مقام مظعم رهبری افزود: وزارت خارجه هم سیر تا پیاز مذاکرات را با مقام معظم رهبری در جریان می‌گذارد، البته هشدارهایی هم ایشان می‌دهند که مراقب و مواظب و هوشیار باشند. دشمن هوشیار است اما به مصداق «المومن کیس» شما باید هوشیارتر باشید.

 

مرجع : فارس