کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه وارده

نتيجه آزمون‌استخدامی در 14‌استان چه شد؟

24 اسفند 1392 ساعت 9:13

گروه مقالات: در مورخه 26/3/1391 از طرف وزارت کشور برای استخدام تعداد زیادی در دستگاههای اجرایی کشور همزمان در 14 استان آزمون استخدامی برگزار شد. بنا بود که تا آخر شهریور نتایج اولیه آزمون کتبی اعلام شود.


متأسفانه بنا به دلایل نامعلومی نتایج اولیه با تأخیر زیاد در اواخر اسفند ماه اعلام گردید. بعد از انجام مصاحبه و تحقیقات محلی نتیجه گزینش در آبان ماه سال جاری اعلام شد اما ناگهان از طرف وزرات کشور به استانداری‌ها دستور داده شد که فعلاً روند استخدام را متوقف نمایند و تا الان وضعیت ما قبول شدگان نامعلوم است و آنگونه که استانداری‌ها اعلام می‌کنند علت، عدم اختصاص اعتبار به این آزمون مي‌باشد.

چرا تا زمانی که اعتباری برای استخدام کارکنان دولت اختصاص نیافته، نبایستی هیچگونه آزمونی برگزار شود؟ پس چرا این آزمون برگزار شد؟ چرا ما جوانان این وطن باید تا الآن که 21 ماه که از برگزاری این آزمون می‌گذرد بلاتکلیف باشیم؟ چه کسی پاسخگوی تلف شدن عمر ما جوانان است؟ مگر نه این است که بیکاری ام الفساد است. مگر این دولت ادعای تدبیر و امید نداشت. چرا امیدمان را به یآس مبدل نمود؟ خانوده‌ها به جای سبد کالا بیشتر به این که فرزندشان به سرکار برود نیازمند هستند. دیگر هیچ غروری در وجودمان نمانده است. مشکل ما مشکل یکی دو نفر نیست مشکل هزاران جوان این کشور است.

مسئولان كشور چرا راحت با زندگی جوانان بازی مي‌کنند؟ چرا اینقدر به این موضوع بی اهمیتند؟ مگر ما فرزندان این وطن نیستیم؟ همچنین باید متذکر شویم که استخدامی بانک کشاورزی، امور مالیات کشور و شهرداری‌ها هم وضعیتی مثل استخدامی دستگاههای اجرایی دارند.

با تشکر از شما- فاطمه چمستانی


کد مطلب: 35672

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/35672/نتيجه-آزمون-استخدامی-14-استان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir