به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۵۹۵۲
بودجه خواربار و مسکن 50 درصد افزایش خواهد یافت؛

افزایش حقوق مستمری‌بگیران از 5 فروردین

گروه اقتصادي: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام خبر افزایش 25 درصدی حداقل حقوق و دستمزد مستمری‌بگیران در سال 93 گفت: بودجه خواربار و مسکن مستمری‌بگیران نیز در سال 93، 50 درصد افزایش خواهد یافت.
افزایش حقوق مستمری‌بگیران از 5 فروردین
دکتر سید تقی نوربخش در نشستی خبری که به منظور اعلام اولویت‌های سال آینده سازمان تامین اجتماعی و فعالیت‌های انجام شده در شش ماهه گذشته این سازمان برگزار شد، با اعلام خبر افزایش 25 درصدی حداقل حقوق و دستمزد مستمری بگیران این سازمان، در مورد زمان اعمال این افزایش بیان کرد: به دلیل ارسال لیست افراد برای اعمال افزایش 25 درصدی حقوق سال آینده مستمری بگیران، لیست متممی را در نظر گرفته‌ایم تا حتی افرادی که پنجم فروردین ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند نیز افزایش حقوق برای آنها از روز پنجم فروردین ماه اعمال شود.

وی در مورد برنامه‌ها و اولویت‌های سال آینده این سازمان گفت: بودجه سال گذشته سازمان در مهرماه سال جاری تصویب شد در حالی که بودجه سال 93 سازمان تامین اجتماعی در دی ماه مصوب شده و فردا در هیئت امنا به تصویب خواهد رسید. به گفته نوربخش، در بودجه سال آینده سازمان تامین اجتماعی تفاوت‌های زیادی با بودجه‌های سنوات قبل وجود دارد که امکانات خاصی برای مستمری بگیران به ویژه در بحث مسکن و فرانشیز درمان آنها دیده شده است. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از رایگان شدن فرانشیز مستمری‌بگیران در بحث درمان خبر داد و گفت: بودجه این موضوع در بودجه سازمان تامین اجتماعی دیده شده است.
مرجع : ايسنا