کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تایید شد؛ بازگشت سوارز به فوتبال اروپا در زمستان

29 شهريور 1401 ساعت 18:16

گروه ورزشی: لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.


لوئیس سوارز سه ماه قبل و پس از جدایی از اتلتیکومادرید، با وجود پیشنهاداتی که از چند باشگاه اروپایی داشت، در نهایت ترجیح داد به باشگاه سابقش، ناسیونال اروگوئه برگردد. هواداران ناسیونال بی‌تاب بازگشت او بودند و استقبال فوق‌العاده‌ای هم از او کردند. شروع سوارز چندان خوب نبود و ناسیونال در جام سود آمه‌ریکانا حذف شد ولی این تیم در لیگ اروگوئه روندی صعودی دارد و سوارز نیز نقش مهمی در پیروزی های اخیر ناسیونال داشته است.

سوارز در 10 بازی برای ناسیونال چهار گل زده و سه پاس گل نیز داده است. به خصوص گل او در ال‌کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول، برای خود او و هواداران ناسیونال، ارزش فراوانی داشت.
قرارداد سوارز با ناسیونال در پایان ماه نوامبر به اتمام می رسد و او تمدید نخواهد کرد. خوزه فوئنتس، رئیس باشگاه ناسیونال، با تایید این خبر گفت:« با اتمام لیگ(دو ماه بعد) سوارز دیگر بازیکن ناسیونال نخواهد بود. او به جام جهانی می رود و سپس برای آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. نمی خواهم وعده بیهوده به هواداران بدهم. هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نشده و لوئیس از ابتدا هم گفته بود که می خواهد پس از جام جهانی به فوتبال اروپا برگردد. او پس از 16 سال به ناسیونال برگشت و برای این انتقال بسیار هم فداکاری کرد. از او بسیار متشکریم»


کد مطلب: 359554

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/359554/تایید-بازگشت-سوارز-فوتبال-اروپا-زمستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir