به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۳۶۰۵۳
ليگ قهرمانان آسيا؛

استقلال مقابل الجزيره متوقف شد

گروه ورزشي: تيم فوتبال استقلال نتوانست در ورزشگاه آزادي از پس الجزيره برآيد و در سومين ديدار آسيايي خود تن به تساوي داد تا تيم اماراتي با 7 امتياز همچنان در صدر جدول قرار بگيرد.
استقلال مقابل الجزيره متوقف شد
دو تيم فوتبال استقلال و الجزيره امارات از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند تا سومين ديدار خود را برگزار کنند که اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. براي الجزيره امارات بارادا (4 و 55) و براي استقلال محمد قاضي(17) و حنيف عمران‌زاده (65)گلزني کردند.

نيمه نخست
در دقيقه 4 استقلال نظري توانست با سانتر حيدري تهديدي روي دروازه الجزيره ايجاد کند اما در دقيقه 6 بارادا توپ را به گوشه دروازه رحمتي فرستاد تا استقلال يک بر صفر عقب بيفتد.

در دقيقه 17 محمد قاضي که بين مدافعان الجزيره در محوطه جريمه جاگيري مناسبي داشت توانست توپي را که حيدري روي سر او فرستاده بود را با تور دروازه خسيف آشنا کند. در دقيقه 24 بيک‌زاده پا به پاي مهاجم الجزيره در محوطه جريمه حرکت کرد و پس از واژگون شدن اين بازيکن در شرايطي که صحنه مشکوک به نظر مي‌رسيد داور اعتقادي به پنالتي به سود الجزيره نداشت.

خسرو حيدري که با سانترهاي خود موقعيت‌هاي استقلال را تدارک ديده بود در دقيقه 30 خودش با توپ وارد محوطه جريمه شد اما مزاحمت مدافع الجزيره باعث شد اين توپ به کرنر تبديل شود. الجزيره‌اي‌ها که چند دقيقه‌اي موقعيت خاصي نصيب‌شان نشده بود از سمت چپ دروازه استقلال حمله کردند اما رحمتي با بستن زاويه دروازه مانعع گل شدن ضربه مهاجم سرخپوشان اماراتي شد.

در دقيقه 41 باز هم استقلالي‌ها به سمت دروازه الجزيره حمله کردند اما مقاومت مدافعان الجزيره مانع شد تا عمران‌زاده از توپ استفاده کند. در نهايت 45 دقيقه اول با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نيمه دوم
در ابتداي اين نيمه محمد قاضي با يک شوت از پشت محوطه جريمه الجزيره دروازه اين تيم را تهديد کرد تا نشان دهد استقلال براي کسب پيروزي نيمه دوم را آغاز کرده است.

در دقيقه 55 بارادا روي خط محوطه جريمه صاحب توپ شد و در حالي که چند مدافع استقلال را اطراف خودش مي‌ديد با عبور از آنها توانست دروازه رحمتي را براي دومين بار باز کند.
در دقيقه 61 بارادا يک بار ديگر در موقعيتي که کاملا شبيه موقعيت گل دوم بود قرار گرفت و به توپ ضربه زد اما با اختلاف کمي توپ از کنار دروازه به بيرون رفت.

حنيف عمران‌زاده در دقيقه 65 روي سانتر ايمان مبعلي که در نيمه دوم به زمين آمده بود بازي را به تساوي کشاند. در دقيقه 75 مبخوت که چند دقيقه قبل به ميدان آمده بود با يک شوت دروازه رحمتي را تهديد کرد اما رحمتي توپ را دفع کرد، توپ برگشتي را سايسيدو توانست دروازه را براي سومين بار باز کند اما داور اين گل را آفسايد اعلام کرد.

عبدالله موسي در دقيقه 80 با يک شوت محکم از روي خط محوطه جريمه دروازه رحمتي را تهديد کرد اما دروازه‌بان استقلال اين توپ را به کرنر فرستاد. محمد قاضي در دقيقه 80 يکبار ديگر با شوت خود دروازه الجزيره را تهديد کرد اما خسيف توپ را به کرنر فرستاد. 5 دقيقه پس از اين موقعيت بيک‌زاده از سمت چپ دروازه توپي را سانتر کرد اما عمران‌زاده در شرايطي نامتعادل نتوانست با ضربه سر استقلال را پيش بيندازد.

در دقايق پاياني قاضي فرصت بسيار خوبي را از دست داد، همچنين ضربه بارادا در لحظات پاياني به تير دروازه استقلال برخورد کرد تا اين بازي با تساوي 2-2 خاتمه يابد. استقلال با اين تساوي از 3 بازي خود تنها يک امتياز کسب کرده و همچنان در حسرت برد در اين دوره از مسابقات ماند.

در ديگر ديدار اين گروه الشباب امارات 4-3 الريان قر را شكست داد.