به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۶۱۳۸

پیام نوروزی ظریف به ایرانیان خارج از کشور

گروه سياسي: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به ایرانیان مقیم خارج از کشور، آغاز سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت. متن پیام محمد جواد ظریف به شرح زیر است:
پیام نوروزی ظریف به ایرانیان خارج از کشور
بسم الله الرحمن الرحیم
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد/عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
هموطنان گرامی مقیم خارج از کشور
نوروز با ارزش ترین میراث معنوی ایرانیان، پیام آور مهر، صلح و دوستی و همچنین هدیه تمدن و فرهنگ غنی باستانی ایران به جهانیان است. مردم تمدن ساز ایران در هر کجای دنیا که باشند با آیین نوروز بهم پیوند خورده و به سرزمین کهن، هویت ایرانی، اسلامی و تاریخی خود افتخار می‌کنند. سالی که گذشت شاهد مشارکت و همکاری همه جانبه ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بودیم که شادی و بهروزی و افتخارات بزرگی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

با اغتنام از فرصت و در آستانه سال نو، با تبریک خجسته نوروز باستانی، از درگاه خداوند یکتا آرزومندم که سال نو و همه روزها و سال های ایران و ایرانیان را سرشار از بهروزی و سربلندی بیشتر ساخته تا در سایه تدبیر، امید و همدلی روزافزون شاهد شکوفایی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه های جهانی باشیم.

آریوبرزن
United States
۱۳۹۳/۰۱/۰۱ ۱۳:۲۶
احسنت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشه تا مرزهای ساختگی بین ایرانی داخلی و ایرانی خارجی از بین بره و دل های ایرانی ها به هم نزدیک شه. و با وجود اختلاف نظرها قلب همه برای یک وطن بتپه. و از برچسب زدن ها به هم با واژه های امل،منافق،حکومتی،غرب زده یا عقب مونده خودداری بشه. (213575)