به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۶۲۳۳
صعود يوونتوس و بنفيکا، حذف ناپولي و تاتنهام

نتايج مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا

گروه ورزشي: پرونده بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با صعود قهرمان فصل گذشته سري A‌ و حذف سفيدپوشان لندن بسته شد.
نتايج مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا
در دور برگشت از بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا، شب گذشته (پنج‌شنبه) 8 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها يوونتوس ايتاليا درخانه فيورنتينا، يکي ديگر از تيم‌‌هاي کالچو با نتيجه يک بر صفر به برتري رسيد تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 2 بر يک بنفش پوشان فلورانس را شکست دهد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. تک گل اين بازي را آندره‌آ پيرلو در دقيقه 71 به ثمر رساند؛ ضمن اينکه فيورنتينا از دقيقه 69 با يک بازيکن کمتر بازي مي‌کرد.

در ديگر بازي مهم شب گذشته تيم بنفيکاي پرتغال در خانه برابر تاتنهام انگليس با تساوي 2-2 متوقف شد اما با توجه به پيروزي که در بازي رفت با نتيجه 3- يک کسب کرد در مجموع 2 ديدار 5 بر 3 پيروز شد و صعود کرد. اسکيل گاراي در دقيقه 34 و ليما در دقيقه 90 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي بنفيکا را به ثمر رساندند و براي تاتنهام نيز چادلي 2 بار در دقايق 78 و 79 گلزني کرد.

تيم ناپولي ايتاليا هم برابر ميهمان پرتغالي خود،‌پورتو با تساوي 2-2 متوقف شد تا با توجه به شکست‌اش در بازي رفت با نتيجه يک بر صفر در مجموع 2 بازي رفت و برگشت 3 بر 2 مغلوب قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول پرتغال و از گردونه رقابت‌ها حذف شود. گوران پاندف در دقيقه 21 و دوان زاپاتا در دقيقه 90 براي ناپولي گلزني کردند و گل‌هاي پورتو را هم نابيل قيلاس در دقيقه 69 و ريکاردو کوارسما در دقيقه 76 به ثمر رساندند. نتايج ساير بازي‌هاي را در زير مشاهده مي‌کنيد:

رئال بتيس اسپانيا صفر - سوياي اسپانيا 2
(بازي 2 تيم در مجموع 2 ديدار رفت و. برگشت با نتيجه 2-2 مساوي شد اما سويا در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 3 برد و صعود کرد)

سالزبورگ اتريش يک - بازل سوئيس 2

(بازل در مجموع 2 ديدار با نتيجه 2 بر يک برد و صعود کرد)

آنژي ماخاچ کالا روسيه صفر - آلکمار هلند صفر

(آلکمار با نتيجه يک بر صفر برد و صعود کرد)

والنسياي اسپانيا يک - لودوگرتس رازگراد بلغارستان صفر

(والنسيا در مجموع 2 ديدار با نتيجه 4 بر صفر برد و صعود کرد)

ويکتوريا پلژن جمهوري چک - ليون فرانسه 2

(ليون در مجموع 2 ديدار با نتيجه 5 بر 3 برد و صعود کرد)

قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ اروپا عصر امروز در مقر يوفا شهر نيون سوئيس برگزار مي‌شود.