به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۶۳۰۷

معاون رییس جمهور به چهارمین استان رسید

گروه جامعه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با بسیج امکانات بخش خصوصی و تغییر رویکرد مدیریت در حوزه گردشگری، شاهد رویش اشتغال و درآمدزایی در کشور خواهیم بود.
معاون رییس جمهور به چهارمین استان رسید
 دکتر مسعود سلطانی فر، در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان در جمع خبرنگاران با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این استان خوشبختانه هماهنگی و همیاری بسیار خوبی دیده می‌شود و آمادگی کلیه اعضای ستاد درخور توجه بوده و این همیاری و همگرایی دستگاه‌های ذیربط قابل تحسین است.

وی استان کرمانشاه را دارای جاذبه‌های گردشگری گرانبهایی دانست و گفت: این استان در کشور از لحاظ پتانسیل های گردشگری دارای جایگاه خاصی است و همچنین از نظر جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری یکی از استانهای پرجاذبه کشور محسوب می‌شود. معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: مطمئنا این استان در آینده به لحاظ فراوانی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، پذیرای حجم زیادی از گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود که امیدواریم در آینده تعداد بیشتری اثر تاریخی، طبیعی و فرهنگی از این استان شناسایی و ثبت شود.

سلطانی‌فر گفت: یکی از محورهای اقتصادی استان کرمانشاه محور گردشگری است که با بسیج امکانات بخش خصوصی و رویکرد مسؤولان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌توانیم در این بخش شاهد رویش اشتغال و درآمدزایی باشیم. وی از استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش‌ها و هماهنگی ایجاد شده تشکر و قدردانی کرد و افزود: زحمات و تلاش‌های دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه، به خاطر فعالیت‌های منظم و اطلاع‌رسانی مناسب و باکیفیت به مسافرین نوروزی قابل تقدیر و تحسین است.

استان کرمانشاه چهارمین استان کشور است که مورد بازدید سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار می‌گیرد.