کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون رییس جمهور به چهارمین استان رسید

4 فروردين 1393 ساعت 10:53

گروه جامعه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با بسیج امکانات بخش خصوصی و تغییر رویکرد مدیریت در حوزه گردشگری، شاهد رویش اشتغال و درآمدزایی در کشور خواهیم بود.


 دکتر مسعود سلطانی فر، در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان در جمع خبرنگاران با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این استان خوشبختانه هماهنگی و همیاری بسیار خوبی دیده می‌شود و آمادگی کلیه اعضای ستاد درخور توجه بوده و این همیاری و همگرایی دستگاه‌های ذیربط قابل تحسین است.

وی استان کرمانشاه را دارای جاذبه‌های گردشگری گرانبهایی دانست و گفت: این استان در کشور از لحاظ پتانسیل های گردشگری دارای جایگاه خاصی است و همچنین از نظر جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری یکی از استانهای پرجاذبه کشور محسوب می‌شود. معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: مطمئنا این استان در آینده به لحاظ فراوانی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، پذیرای حجم زیادی از گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود که امیدواریم در آینده تعداد بیشتری اثر تاریخی، طبیعی و فرهنگی از این استان شناسایی و ثبت شود.

سلطانی‌فر گفت: یکی از محورهای اقتصادی استان کرمانشاه محور گردشگری است که با بسیج امکانات بخش خصوصی و رویکرد مسؤولان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌توانیم در این بخش شاهد رویش اشتغال و درآمدزایی باشیم. وی از استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش‌ها و هماهنگی ایجاد شده تشکر و قدردانی کرد و افزود: زحمات و تلاش‌های دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه، به خاطر فعالیت‌های منظم و اطلاع‌رسانی مناسب و باکیفیت به مسافرین نوروزی قابل تقدیر و تحسین است.

استان کرمانشاه چهارمین استان کشور است که مورد بازدید سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور قرار می‌گیرد.


کد مطلب: 36307

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/36307/معاون-رییس-جمهور-چهارمین-استان-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir