به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۶۴۴۸

دولت به فرهاد رهبر پست اقتصادی داد

گروه اقتصادي: با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور منصوب شدند و فرهاد رهبر، رییس برکنار شده دانشگاه تهران به ریاست این شورا منصوب شد.
دولت به فرهاد رهبر پست اقتصادی داد
به گزارش انصاف‌نيوز، علی طیب‌نیا طی احکام جداگانه‌ای، عیسی شهسوار خجسته، علیرضا فلاح میرزایی، علی‌اکبر رمزی، محمدقاسم پناهی و محمدرضا یزدی‌زاده را به سمت اعضای شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور منصوب کرد. در احکام انتصاب نامبردگان آمده است: با توجه به اهمیت نظام مالیاتی کشور و ضرورت تحقق برنامه های آن از جمله استقرار کامل طرح جامع اطلاعات مالیاتی، گسترش و بهبود سیستم مالیات بر ارزش افزوده و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز، شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور در حوزه این وزارت تشکیل می‌گردد تا به صورت مستمر نسبت به هدایت کلی و ارزیابی نحوه اجرای برنامه های طرح تحول مالیاتی اقدام نماید. نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «اعضای شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور» منصوب می شوید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در حکمی جداگانه «فرهاد رهبر» را به سمت عضو و نایب رییس شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور منصوب کرد. در حکم انتصاب فرهاد رهبر آمده است: با توجه به اهمیت نظام مالیاتی کشور و ضرورت تحقق برنامه‌های آن از جمله استقرار کامل طرح جامع اطلاعات مالیاتی، گسترش و بهبود سیستم مالیات بر ارزش افزوده و تقویت زیرساخت های مورد نیاز، شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور در حوزه این وزارت تشکیل می‌شود تا به صورت مستمر نسبت به هدایت کلی و ارزیابی نحوه اجرای برنامه های طرح تحول مالیاتی اقدام نماید. نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو و نایب رئیس شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور» منصوب می شوید. توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.