به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۶۷۹۸
گوارديولا: منچستر مي‌تواند ما را شکست دهد

مويس‌وپپ قبل از سوپربازي‌امشب چه‌گفتند؟

مويس: انگيزه‌هاي 2 تيم يکسان است
گروه ورزشي: سرمربي بايرن مونيخ پيش از رويارويي با منچستريونايتد تاکيد کرد اين تيم انگليسي توانايي شکست بايرن را دارد.
مويس‌وپپ قبل از سوپربازي‌امشب چه‌گفتند؟
بايرن مونيخ در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد ميهمان منچستريونايتد خواهد بود. بايرن مونيخ به همراه جوزپه گوارديولا شرايط بسيار خوبي دارد. آنها موفق شدند در فاصله 6 هفته مانده به پايان بوندسليگا عنوان قهرماني را جشن بگيرند و با روحيه‌اي مضاعف پا به اين ديدار خواهند گذاشت. از سوي ديگر منچستريونايتد شرايط خوبي ندارد و در فاصله 6 هفته به پايان ليگ برتر انگليس در رده هفتم قرار گرفته و احتمال دارد نتواند به ديدارهاي اروپايي در فصل آينده راه پيدا کند.

جوزپه گوارديولا در مورد رويارويي تيمش با يونايتدها گفت: منچستريونايتد يکي از بهترين تيم‌هاي دنيا است. مهم نيست که در حال حاضر در چه شرايطي قرار گرفته است. اين تيم بازيکنان بسيار خوبي دارد. ديدار رفت و برگشت ما مقابل آنها مي‌تواند بهترين عملکرد آنها در اين فصل باشد. آنها توانايي شکست دادن ما را دارند. با توجه به آنکه نام توني کروس، هافبک بايرن مونيخ مدت‌ها در ارتباط با منچستريونايتد شنيده مي‌شد، گوارديولا در ادامه به صحبت در اين مورد پرداخت و در اين خصوص اظهار داشت: او قرار بود قراردادش را با بايرن مونيخ تمديد کند اما تاکنون اين کار را انجام نداده است. کروس چه قراردادش را تمديد کند و چه نکند در فصل آينده بازيکن بايرن مونيخ خواهد بود.

مويس: انگيزه‌هاي 2 تيم يکسان است

از سوي ديگر سرمربي منچستريونايتد پيش از ديدار رفت با بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا تاکيد کرد با توجه به يکسان بودن انگيزه‌هاي 2 تيم دوست دارد تيمش برنده اين پيکار باشد. منچستريونايتد در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان بايرن مونيخ خواهد بود. يونايتدها در اين فصل شرايط خوبي ندارند. عدم ثبات در نتيجه‌گيري آنها را در رده هفتم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس قرار داده و احتمال عدم حضور در ديدارهاي اروپايي در فصل آينده را نيز بالا برده است.

ديويد مويس در مورد رويارويي با بايرن مونيخ گفت: در دوره کوتاهي که در منچستريونايتد حضور دارم، تجربه خوبي در ليگ قهرمانان اروپا کسب کردم. اکنون بايد يک ديدار سخت مقابل بايرن مونيخ داشته باشم. به نظر من فشار روي هر دو تيم وجود دارد زيرا همان‌قدر که ما مي‌خواهيم بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم آنها نيز به همان اندازه خواهان رسيدن به برد هستند. اين بدان معنا است که انگيز‌ه‌هاي دو تيم يکسان است. ما با دانستن اينکه يکي از تيم‌هاي خوب حاضر در اين مرحله هستيم با به اين ديدار مي‌گذاريم. بايد اين موضوع را بيش از پيش به نمايش بگذاريم. همه بازيکنانم را باور دارم و مي‌دانم که مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم.

مويس در ادامه عنوان کرد: احساس مي‌کنم که همه شاگردانم مي‌خواهند فوتبال خوبي را به نمايش بگذارند. در تمرين‌ها روحيه و رفتار آنها چنين چيزي را نشان مي‌داد. همه آنها مي‌خواستند در يک ديدار بزرگ به ميدان بروند. اکنون يک ديدار بزرگ پيش رو داريم. روشن است که در دو ديدار رفت و برگشت بايد خيلي خوب باشيم. ديدار برگشت در آلمان اهميت بالايي دارد. براي رسيدن به مرحله بعد بايد در ديدار رفت که در خانه خودي برگزار مي‌شود حواسمان را جمع کنيم. بدون شک دوست داريم با پيروزي در ديدار رفت به استقبال ديدار برگشت در آلمان برويم.