به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۵ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۶۹۸۶

میشائیل شوماخر از کما خارج شد

گروه ورزشي: مدیر برنامه‌های میشائیل شوماخر اعلام کرد حال این ورزشکار آلمانی رو به بهبودی است.
میشائیل شوماخر از کما خارج شد
به گزارش آسوشیتدپرس، مایکل شوماخر، راننده بازنشسته و افسانه‌ای فرمول یک که بر اثر حادثه در پیست اسکی کوه‌های آلپ در فرانسه به کما رفته بود، امروز برای دقایقی از کما خارج شد و به هوش آمد. قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک چند ماه پیش هنگام اسکی در ارتفاعات آلپ دچار حادثه شد و به دلیل برخورد شدید سرش با یک تخته سنگ به کما رفت.

میشائیل شوماخر در پی حادثه در کوه‌های آلپ از دسامبر 2013 در کما بوده است. زابینه کم مدیر برنامه‌های او امروز اعلام کرد نشانه‌هایی در شوماخر دیده شده که باعث امیدواری است. او امروز به خبرنگاران گفت: خوشبختانه اعلام می‌کنم که میشائیل شوماخر علائمی از بهبودی نشان داده است که بسیار جای امیدواری است.

در روز‌های اخیر شایعه شده بود که همسر شوماخر قصد دارد ویلای خود در سوئیس را به بیمارستان تبدیل کند و شوماخر را به خانه بیاورد تا در آنجا درمان شود. مدیر برنامه‌های شوماخر با رد این خبر گفت: به هیچ وجه صحبتی درباره انتقال شوماخر به خانه خود نشده است و هرگونه اخباری که در این مورد منتشر شود، صحت ندارد. با این همه صحبت‌های مدیر برنامه‌های میشائیل شوماخر با صحبت‌های گری هارتستین پزشک مسابقات فرمول یک تناقض دارد. دکتر هارتستین درباره وضعیت شوماخر گفته بود: هر قدر زمان بگذرد و حال شوماخر این طور باقی بماند، احتمال بازگشت او به زندگی کمتر می‌شود. همان طور که قبلا اعلام کردم هر چقدر فردی بیشتر در زندگی نباتی باشد، احتمال بازگشت او به زندگی کمتر می‌شود. میشائیل شوماخر از دسامبر سال 2013 در بیمارستانی در فرانسه بستری شده است و در حالت کما به سر می‌برد.
مرجع : ايسنا