به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۷۱۱۷

جباری خداحافظی‌اش از تيم‌ملي را تاييد كرد

گروه ورزشي: مجتبی جباری، بازیکن تیم الاهلی قطر رسما خبر خداحافظی‌اش از تیم‌ملی را تایید کرد.
جباری، در این‌باره به ایسنا گفت: «راستش را بخواهید این خبری نبود که بخواهم اول آن را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم و بعد درباره آن صحبت کنم. خدا را شکر می‌کنم که بعد از پایان رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی توانستیم به‌همراه سایر بازیکنان و در کنار مردم جشن صعود برپا کنیم. حضور در تیم‌ملی برای من همیشه یک افتخار بوده است و افتخار بزرگتر وقتی بود که توانستیم خرداد با صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی مردم ایران را خوشحال کنیم.

وي افزود: در این مدت چندماهه خیلی با خودم فکر کردم. با خودم کلنجار رفتم. درباره آینده فکر کردم. به این فکر کردم که چگونه در رقابت‌های انتخابی 2006 کنار تیم‌ملی نبودم اما در جام جهانی حضور داشتم اما به هر حال آن مصدومیت اجازه نداد در آلمان بازی کنم. به هر حال بعد از 10سال آن اتفاقی که همه فوتبالیست‌ها منتظرش هستند برای من هم افتاد واین افتخار نصیبم شد که به‌همراه تیم به جام‌جهانی بروم. اکنون مثل هر فوتبالیست دیگر در دنیا حضور درجام‌جهانی برای من هم یک رویاست اما سوالی که در این چندماهه به‌شدت ذهنم را درگیر کرده این بود که بعد از جام‌جهانی قرار است چه اتفاقی بیفتد. من در 31-30 سالگی 12بار عمل کردم و مصدومیت آخرم هم همین آسیب‌دیدگی بود که به تازگی از آن رهایی پیدا کردم. با خودم فکر کردم با این شرایط و با فشاری که مسابقات جام‌جهانی دارد چه خدمتی می‌توانم به تیم‌ملی کنم و دیدم چه فرصتی بهتر از اینکه این شانس را به جوانی بدهم تا بتواند خودش را نشان دهد.

ستاره سابق استقلال با گلایه از رسانه‌ای‌شدن خبر خداحافظی‌اش در روز گذشته و منتشرشدن اظهارنظری از کی‌روش در این‌باره ادامه داد: «در ماه‌های گذشته خیلی به این موضوع فکر کردم و 10روز پیش به این تصمیم رسیدم. پس از این مساله با جواد نکونام، کاپیتان تیم‌ملی تماس گرفتم. او اولین نفری بود که در جریان تصمیمم قرار گرفت. به او گفتم که نظرم را به کی‌روش بگوید. کی‌روش پس از اینکه نظر من را طریق نکونام شنید اعلام کرد که باید حضوری درباره این مساله صحبت کنیم. قرار بود امروز به تهران بیایم و با کی‌روش صحبت کنم اما اینکه چطور در شرایطی که تنها من، نکونام و کی‌روش از این موضوع اطلاع داشتیم، موضوع رسانه‌ای شد برایم مبهم است. اینکه چرا بعد از 10روز از قول کی‌روش عنوان می‌شود «برو به سلامت» برایم جای تعجب دارد. آن هم در شرایطی که کی‌روش گفته بود باید حضوری دراین‌باره صحبت کنیم. نکونام به من پیامک داد که کی‌روش بسیار عصبانی است. برای من جای سوال دارد که چرا خودشان یک چیزی می‌گویند اما مساله دیگری را رسانه‌ای می‌کنند. می‌گویند کی‌روش عصبانی است. نمی‌دانم چرا به این نتیجه رسیدند. نمی‌دانم دنبال چه هدفی بوده‌اند و من به‌شدت از این قضیه ناراحتم.»

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۱۲:۳۱
تو از اول هم مرد روز های سخت نبودی. اگر فتل ترقه استقلال را قربانی کرکری های بچه گانه خودش نمی کرد سال ها پیش میبایستی تورو از استقلال بکنار گذاشته می شدی (215521)