به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۷۴۰۲
پاسخ به ابهامات در ثبت​نام دریافت یارانه

گشایش سامانه ثبت یارانه ساعت24 امشب

گروه اقتصادي: مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها از بازگشایی سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی از ساعت 24 سه شنبه شب خبر داد و گفت: متقاضیانی که تغییرات خانوار را تا 22 اسفند ماه به مراکز پلیس + 10 اعلام کرده اند می توانند در ثبت نام آن را لحاظ کنند، در غیر این صورت درقالب خانوار قبلی باید ثبت نام کنند.
گشایش سامانه ثبت یارانه ساعت24 امشب
نرگس نجفی در مورد چگونگی ثبت میزان درآمد خانوارها در فرم مربوط به ثبت نام دریافت یارانه نقدی، اظهار کرد: مجموع میانگین درآمد ماهیانه کلیه افراد خانوار قبل از کسر اقساط ماهیانه ملاک این گزینه خواهد بود. وی با اشاره به این‌که منافع نیازمندان به یارانه حفظ خواهد شد، گفت: براساس تصمیمات ستاد هدفمندی دولت بنایی به حذف نیازمندان به منابع ملی ندارد از این رو برای این خانوارها امکانات کافی را فراهم خواهد آورد.

مدیر امور بانکی ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها در مورد چگونگی حمایت از بیماران خاص نیز توضیح داد: اطلاعات مربوط به این بیماران در اختیار دولت است و از لحاظ برنامه ریزی و حمایت از این گروه‌ها مطمئن باشند. نجفی همچنین با اشاره به چگونگی تصمیم دولت در مورد خانوارهایی که تعداد بیشتری نسبت به سایرین دارند اما درآمدشان یکسان است، خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند تعداد افراد خانوارها مشخص است و دولت به طور یقین بین خانوارهای با درآمد مشترک اما تعداد متفاوت اعضای خانواده تفاوت قائل شده و ملاحظاتی را در نظر می‌گیرد.

وی گفت: قیمت حامل‌های انرژی نیز تاکنون برای شش گروه اعلام شده و تنها بنزین و گازوئیل مانده است که با نهایی شدن بررسی‌ها اعلام خواهد شد. مدیر امور بانکی ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها همچنین در مورد این که چرا میزان هزینه‌ها در فرم ثبت نامی در نظر گرفته نشده و تنها معیار درآمدی عنوان شده است بیان کرد: ما اطلاعات کاملی از هزینه خانوارها را داریم و تنها از اطلاعات درآمدی آن‌ها در فرم ثبت نام استفاده خواهیم کرد که در نهایت این درآمد و هزینه با یکدیگر مقایسه می‌شود و دولت تمامی جوانب را در نظر خواهد گرفت.
مرجع : ايسنا